جامپینگ بادی

جامپینگ بادی گرد کودک بست وی مدل 52262

از {{model.count}}

bestway 52262 child inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی گرد کودک محصولی جدید از شرکت بست وی با طراحی بدنه شیک و کودک پسندانه جهت ورزش و تفریحات هوازی کودکان با دیواره بادشو شفاف. دارای دو درب کوچک و قابل استفاده برای دو کودک به صورت همزمان عرضه شده در نمایندگی اینتکس

جامپینگ بادی گرد کودک بست وی مدل 52262 از جدید ترین و شیک ترین جامپینگ بادی خانگی کودک با رنگبندی کودک پسندانه و شاد بوده که به منظور تفریحات و ورزش های هوازی سنین 3 تا 6 سال توسط شرکت بست وی عرضه شده است. انواع جامپینگ بادی معمولا با وجود تولید شدن توسط برند های مختلف از نظر ساختار ظاهری مشابه هم بوده زیرا که کاربرد یکسانی دارند از همین رو این مدل نیز به صورت گرد با دیواره های بادشو ساخته شده تا در زمان پرش از خروج ناگهانی کودکان به بیرونی محافظت کند.

دیواره ای شفاف که از باله های رنگی در داخل آن استفاده شده از همین رو در زیبایی این کالا موثر بوده است. همچنین دو درب کوچک روی دیواره ها تعبیه شده تا ورود و خروج از این ترامپولین بادی را راحت تر کند. ویژگی دیگر در طراحی بدنه استفاده از سطح پرش مواج بوده تا از ایجاد سطح لغزنده جلوگیری کند. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده 180 در 86 سانتی متر بوده و قادر است تا مقدار 85 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. تحمل وزن ذکر شده مربوط به حالت پرش و جامپ کردن خواهد بود.

جامپینگ بادی گرد کودک دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC با روکش وینیل مات و شفاف بوده که بدنه با ضخامت قابل قبول فراهم ساخته است تا در برابر برخورد آب ، نور آفتاب و قرار گرفتن در دمای متفاوت مقاومت لازم را داشته باشد. این بدنه با این وجود انعطاف پذیری بسیار خوبی نیز داشته تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. این محصول برای راه اندازی نیاز به پمپ باد مخصوص محصولات بادی داشته که توسط فروشگاه مستر اینتکس در مدل های مختلف عرضه می شود. برای خرید جامپینگ بادی کودک گرد بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول خود را ثبت سفارش کنید.

قطر
180 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
تحمل وزن
85 کیلوگرم
وزن
5.96 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
مناسب سنین زیر 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...