جامپینگ بادی

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93561

از {{model.count}}

bestway 93561 kiddie inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93561 یک اسباب بازی شاد و مهیج برای کودکان می باشد، با خرید جامپینگ کودکان می توانند بر روی آن جامپ کرده و از آن لذت ببرند. برای خرید و قیمت جامپینگ بادی کودک از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93561 از سری محصولات بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که با خرید آن می توانید ساعت های طولانی کودک خود را با آن مشغول کنید و یک سرگرمی بسیار شاد و مهیج برای آن فراهم کرده اید. جامپینگ بادی یک اسباب بازی بادی برای کودکان می باشد که استفاده از آن یک نوع ورزش نیز محسوب می شود. جامیپنگ بادی دارای یک رویه پرش بادی می باشد که در طرح های مختلفی ساخته شده است که مدل 93561 طراحی برگرفته از قلعه دارد که در ساخت آن از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است، این جامپینگ بادی جنس بدنه ای ساخته شده از پی وی سی دارد که مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر آسیب دیدگی بسیار عملکرد خوبی نشان می دهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول این امکان را به کودک شما می دهد که بتواند بر روی آن جامپ انجام دهد.

ابعاد جامپینگ بادی کودک بست وی برابر است با 226 سانتی متر به طول، 175 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 138 سانتی متر که ابعادی مناسب برای جامپینگ بادی می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده قابلیت استفاده چندین کودک به صورت همزمان را دارد. لازم بذکر است که این محصول تحمل وزن 85 کیلوگرمی دارد. برای باد کردن جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93561 می توانید از انواع پمپ باد قرار گرفته شده در فروشگاه اینتکس استفاده کنید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۲۲۶ سانتی متر
عرض
۱۷۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۸ سانتی متر
تحمل وزن
۸۵ کیلوگرم
وزن
۷ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...