جامپینگ بادی

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 52056

از {{model.count}}

bestway 52056 child inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی بست وی کودک به همراه اسباب بازی بادی مجزا از معدود جامپینگ بادی برای تفریحات هوازی کودکان زیر 6 سال بوده که با طراحی بدنه گرد و دیواره های بادشو خود برای استفاده در منزل و فضای باز توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 52056 یکی از محصولات بادی تفریحی تولید شده در زمینه ورزش های هوازی بوده که توسط شرکت بست وی برای سنین کودکان زیر 6 سال عرضه شده است. جامپینگ بادی در واقع نسخه سبک تر و آماتور ترامپولین محسوب شده از همین رو تنها برای سنین کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. البته برخی جامپینگ بادی به صورت سفارشی در سایز های بسیار بزرگ تولید می شوند که با مدل های برند متفاوت هستند. جامپینگ کودک بست وی دارای طراحی بدنه گرد با دیواره های بادشو بوده که یک درب و چند پنچره برای آن در نظر گرفته شده است. این دیواره بادی از خروج ناگهانی کودکان در زمان پرش به خوبی جلوگیری خواهد کرد. 

همچنین از چند اشکال بادی مجزا برای تفریحات بیشتر کودکان در کنار این محصول استفاده شده که به صورت جداگانه راه اندازی و باد می شوند. مهمترین قسمت بدنه در واقع قسمت کف این محصول بوده که دارای خاصیت پرشی و جامپ می باشد تا بر خلاف سایر محصولات بادی توان بیشتری در تحمل وزن و فشار داشته باشد. جنس بدنه و متریال استفاده شده از پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کرده است از همین رو در برابر آسیب های احتمالی و همچنین در برابر شرایط دمایی مختلف و نور آفتاب مقاوم خواهد بود از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد.

این متریال انعطاف پذیری خوبی نیز داشته تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر جمع شود بنابراین حمل و جا به جایی آن با کمترین اشغال فضا صورت خواهد گرفت. ابعاد راه اندازی شده جامپینگ بادی خانگی کودک برابر با 146 سانتی متر در 107 سانتی متر ارتفاع بوده که قادر است قسمت کف آن تا مقدار 65 کیلوگرم وزن را تحمل کند. البته این تحمل وزن ذکر شده مربوط به حالت پرش بوده از همین رو می بایست کودکانی که حداثر 25 الی 30 کیلوگرم وزن داشته از این جامپینگ گرد استفاده کنند. برای خرید جامپینگ بادی کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

قطر
146 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
تحمل وزن
65 کیلوگرم
وزن
4.6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای اسباب بازی بادی
مناسب سنین زیر 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...