جامپینگ بادی

جامپینگ بادی کودک اینتکس مدل 48260

از {{model.count}}

intex 48260 ring Inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی کودک اینتکس با طرح رینگ همراه با دیواره ها و حفاظ توری جهت تفریحات خانگی و فضای باز تولید شده توسط شرکت اینتکس با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه و نمایندگی اینتکس

جامپینگ بادی کودک اینتکس با طراحی بدنه رینگ یکی از پر فروش ترین جامپینگ بادی بزرگ تولید شده برای تفریحات روزمره کودکان در فضای باز و بسته بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول در واقع مطابق تصویر خود طراحی بدنه مربعی شکل داشته و از سه رنگ متفاوت برای بدنه آن استفاده شده است تا در زیبایی این کالا موثر باشد. بدنه اصلی دارای ستون های بادی بوده که توسط دریچه باد اصلی راه اندازی می شوند. بین این ستون ها به منظور جلوگیری از باز بودن از پارچه توری استفاده شده اما از یک طرف یک درب کوچک برای ورود و خروج از این جامپینگ بادی در نظر گرفته شده است.

اما محل قسمت اصلی طراحی و ساختار بدنه قسمت پرش و جامپ کف بوده که به دلیل استفاده از لایه های داخلی ضخیم محلی مقاوم در برابر پرش ها ایجاد کرده است. فضای داخل بدنه به گونه ای طراحی شده که امکان پر کردن از توپ های کوچک جهت تفریحات بیشتر فراهم می باشد. برای راه اندازی و باد زدن به این تشک جامپینگ بادی می بایست یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهیه کنید. برای راه اندازی سریع و بدون دردسر انواع پمپ باد برقی می تواند گزینه مناسبی باشد زیرا دارای قابلیت مکش باد نیز می باشد. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه باد نازل پمپ باد مربوطه را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که باد زدن بیش از حد به این جامپینگ و سفت شدن بدنه اصلی به مرور زمان به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد.

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از مقاومت بالایی را در برابر برخورد آب و یا قرار گرفتن در برابر نور آفتاب ایجاد کرده است بنابراین هیچ نگرانی بابت استفاده از این کالا در فضای باز نخواهد بود. این نوع متریال در تمامی جامپینگ های بادی استفاده شده زیرا دارای دو مزیت بزرگ می باشد. مزیت اول انعطاف پذیری بالای آن جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر آن جهت استفاده مجدد می باشد.

بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان از بسته تعمیرات محصولات بادی جهت ترمیم آن اقدام کرد. این محصول با توجه به ابعاد (طول: 174 سانتی متر ، عرض: 174 سانتی متر ، ارتفاع: 112 سانتی متر) و متریال با کیفیت خود تحمل وزن 55 کیلوگرمی ایجاد کرده از همین رو برای استفاده دو کودک به صورت همزمان نیز پاسخگو خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 9.3 کیلوگرمی عرضه می شود. جهت خرید جامپینگ بادی کودک اینتکس می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

طول
174 سانتی متر
عرض
174 سانتی متر
ارتفاع
112 سانتی متر
تحمل وزن
55 کیلوگرم
وزن
9.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای ستون های بادی
دارای درب و پنجره تور دار
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...