جامپینگ بادی

جامپینگ بادی و استخر توپ بست وی مدل 52345

از {{model.count}}

bestway 52345 inflatable jumpnig and pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی و استخر توپ بست وی مدل 52345 یک محصول جذاب از شرکت بست وی می باشد که از آن می توانید به عنوان استخر توپ و جامپینگ بادی استفاده کنید این محصول مناسب برای کودکان می باشد. برای خرید و قیمت جامپینگ بادی و استخر توپ بست وی مدل 52345 از فروشگاه نمایندگی اینتکس اقدام کنید. فروشگاه اینتکس به سه صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری ثبت سفارش انجام میدهد.

جامپینگ بادی و استخر توپ بست وی مدل 52345 از سری محصولات بادی تفریحی کودکان می باشد که توسط برند بست وی تولید شده است، بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را تولید کرده است که این محصول نیز را می توان به عنوان یکی از خاص ترین آنها اشاره کرد، این جامپینگ بادی طراحی جالبی دارد که از آن می توان به عنوان جامپینگ بادی و استخر بادی استفاده کرد.این محصول مناسب برای استفاد کودکان می باشد که به دو قسمت تقسیم شده است که قسمت پشتی آن جامپینگ بادی و قسمت جلویی آن استخر بادی کودک می باشد.

در ساخت این محصول از رنگ های بسیار شاد و زیبا استفاده شده است که به راحتی می تواند نظر کودک شما را نسبت به خودش جلب کند. قسمت جامپینگ از رنگ صورتی استفاده شده است و قسمت زیرین و جلویی آن از رنگ سبز استفاده شده است که ترکیب رنگ بسیار زیبایی می باشد. از این محصول میتوانید در خانه و یا در محیط باز از آن برای کودک خود استفاده کنید و ساعاتی خوش و شاد را برای کودکتان فراهم کنید. جامپینگ بادی محصولی است که کودک شما می توانید بر روی آن پرش انجام دهد، همانند ترامپولین اما مناسب برای کودکانی که نمی توانند از آن استفاده کنند، در دور این قسمت جامپینگ بادی یک سری حفاظ قرار گرفته شده است که دو قسمت آن توری و یک قسمت از پی وی سی تک لایه ساخته شده است و قسمت روبرویی مانند یک درب طراحی شده است که دسترسی به استخر بادی می دهد.

در قسمت جلویی این محصول یک قسمت بسیار کوجکی طراحی شده است که ساختار نیم دایره ای دارد که از آن می توانید به عنوان استخر توپ و یا استخر آب استفاده کنید. در کنار بسته بندی این محصول یک سری توپ قرار گرفته شده است که می توانید از آن برای استخر استفاده کنید. جنس بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شدهاست که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و مقاومت بالایی از خودش را نشان می دهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد را به شما می دهد ابعاد تشک جامپینگ و استخر بادی برابر است با 239 سانتی متر به طول، 162 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 137 سانتی متر به ارتفاع می باشد. باد کردن این محصول می توانید از انواع پمپ باد صورت میگیرد. برای خرید جامپینگ و استخر بادی بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
239 سانتی متر
عرض
162 سانتی متر
ارتفاع
137 سانتی متر
تحمل وزن
55 کیلوگرم
وزن
8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...