جامپینگ بادی

جامپینگ بادی طرح فیل مدل 52355

از {{model.count}}

bestway 52355 elephant inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی طرح فیل مدل 52355 یک تشک بادی جامپینگ کودک و از سری تولیدات شرکت بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و کیفیت بدنه عالی برخوردار می باشد. جنس بدنه این محصول از وینیل و تحمل وزن آن نیز 27 کیلوگرم می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات کامل تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

جامپینگ بادی طرح فیل مدل 52355 محصولی بسیار زیبا و کاربردی از سری اسباب بازی بادی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که تولید آن مربوط به سال 2022 است. این محصول یک اسباب بازی و یک وسیله ورزشی برای کودکان به شمار رفته، که آن ها می توانند به وسیله چنین محصولی، اوقاتی پر از تحرک و نشاط را به همراه دوستان خود سپری بنمایند. این تشک بادی جامپینگ کودک به دلیل طراحی منحصر به فرد و زیبا و هیمنطور کیفیت بدنه بسیار خوب، توانست تا در همان ابتدای کار به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین اسباب بازی بادی های شرکت Bestway تبدیل شود.

همانطور که در تصویر محصول پیداست، این جامپینگ دارای طرح فیل می باشد. قسمت کف محصول به رنگ بنفش و قسمت دیواره آن نیز به رنگ آبی می باشد. جنس بدنه آن نیز همانند دیگر محصولات بادی، از وینیل تولید گردیده. وینیل یا همان PVC از سری متریال هایی می باشد که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و از مزایای متعددی برخوردار می باشد. ابعاد آن نیز تشکیل شده از طول: 203 سانتی متر، عرض: 155 سانتی متر و ارتفاع: 135 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن نیز 27 کیلوگرم بوده و مناسب استفاده کودکان می باشد.شما می توانید برای خرید جامپینگ بادی، به صورت اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
155 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
تحمل وزن
27 کیلوگرم
وزن
7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد
دارای پمپ باد برقی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...