جامپینگ بادی

جامپینگ بادی خانگی اینتکس مدل 48264

از {{model.count}}

intex 48264 home Inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی خانگی اینتکس محصولی برای تفریحات هوازی کودکان در فضای داخل منزل و حتی فضای باز با طراحی و رنگبندی بسیار شیک به همراه توپ رنگی در دیواره بادشو و یک درب کوچک جهت ورود و خروج راحت در فروشگاه و نمایندگی اینتکس

جامپینگ بادی خانگی اینتکس یکی از مدل های تولید شده جذاب و شیک از سری تشک جامپینگ بادی شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات روزمره و هوازی کودکان در فضای درون منزل و حتی فضای باز عرضه شده است. این تشک جامپینگ بادی با داشتن طراحی گرد و دیواره های بادی، فضایی ایمن برای پرش و جامپ کردن کودکان ایجاد کرده به همین دلیل علاوه بر تفریحات گزینه ای مناسب برای ورزش های سبک محسوب می شود. ساختار دیواره این محصول به صورت چند رینگی بوده که در داخل این دیواره ها از لایه های رنگی با چند توپ استفاده شده است تا در زیبایی این کالا موثر باشد. همچنین یک درب برای ورود و خروج راحت کودکان روی دیواره تعبیه شده تا نیازی به پریدن از بالای دیواره ها و یا استفاده از صندلی برای ورود و خروج نباشد.

مهمترین قسمت طراحی بدنه قسمت کف پرشی آن بوده که رویه ای مواج داشته و لایه های داخلی آن محلی مطمئن برای پرش ایجاد کرده است تا آسیبی به این قسمت وارد نشود. این جامپینگ بادی توسط انواع پمپ باد اینتکس قابل راه اندازی بوده اما برای راحتی کار بهترین گزینه برای باد زدن به آن انواع پمپ باد برقی اینتکس که دارای قابلیت مکش باد بوده خواهد بود. برای این کار ابتدا اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه اصلی را در نظر گرفته و سپس نازل پمپ باد متناسب با آن را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

دو عامل بسیار مهم در سلامتی این جامپینگ بادی کودک وجود داشته یکی باد زدن صحیح و به مقدار استاندارد آن بوده و دیگری جلوگیری از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه می باشد. در صورت رعایت این دو مورد محصول شما تا چند سال به راحتی عمر خواهد کرد. جامپینگ بادی کودک خانگی از پلاستیک PVC وینیل با بدنه شفاف بوده که بهترین نوع جنس بدنه برای این نوع محصولات به حساب می آید. جنس بدنه ای که در تمامی جامپینگ های بادی استفاده شده زیرا به دلیل انعطاف پذیری بالای آن به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن خواهد بود.

مهمترین ویژگی این متریال مقاومت بالای آن در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف بوده از همین رو خیال مصرف کنندگان را بابت استفاده در فضای باز راحت کرده است. این محصول دارای ابعاد (قطر: 182 سانتی متر ، ارتفاع: 86 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو کودک به صورت همزمان خواهد بود. با توجه به این ابعاد و نوع متریال تحمل وزن این کالا به 55 کیلوگرم رسیده که برای پرش کودکان مقداری قابل قبول محسوب می شود. برای خرید جامپینگ بادی گرد خانگی اینتکس با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
182 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
تحمل وزن
55 کیلوگرم
وزن
9 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل شفاف
سایر ویژگی ها
دارای دیواره حلقه ای با توپ رنگی
دارای درب ورود و خروج
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...