جامپینگ بادی

جامپینگ بادی بست وی مدل 52441

از {{model.count}}

bestway 52441 inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی بست وی مدل 52441 از محصولات بادی بسیار جذاب و دوست داشتنی کمپانی Bestway می باشد که تولید سال 2021 بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. جنس بدنه آن از وینیل و ابعاد آن تشکیل شده از 175×173×130 سانتی متر است. در ادامه می توانید جزئیات دقیق تری از این جامپینگ کودک را مشاهده بنمایید.

جامپینگ بادی بست وی مدل 52441 از سری تشک بادی جامپینگ های تولید شده توسط شرکت Bestway می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. این محصول می تواند موجبات تفریحات کودکان درون منزل را فراهم سازد. همانند دیگر محصولات بادی تولید شده بست وی، این محصول نیز از وینیل تولید شده است. وینیل متریالی بوده که در دنیا با نام PVC نیز شناخته می شود. از مزایای آن می توان به دوام بالا و قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود. همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این جامپینگ بادی کودک از رنگبندی بسیار جذابی برخوردار می باشد.

بدنه آن تشکیل شده است از رنگ های سبز، نارنجی، زرد و آبی. دیواره های آن نیز به صورت توری طراحی شده است. قسمت کف محصول نیز از تحمل وزن بالایی برخوردار بوده و به خوبی می تواند پرش کودکان را بر روی خود تحمل بنماید. ابعاد این محصول تشکیل شده از طول: 175 سانتی متر، عرض: 173 سانتی متر و ارتفاع: 130 سانتی متر می باشد. ابعاد آن به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای استفاده همزمان چند کودک می باشد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق کودک، مهد کودک ها و ... استفاده نمود. شما می توانید این تشک جامپینگ را با قیمتی مناسب از فروشگاه مستر اینتکس خریداری بنمایید. همچنین همکاران ما در نمایندگی اینتکس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما عزیزان می باشند.

طول
175 سانتی متر
عرض
173 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
تحمل وزن
85 کیلوگرم
وزن
7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره توری دار
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...