جامپینگ بادی

جامپینگ بادی اینتکس با حلقه بسکتبال مدل 48265

از {{model.count}}

intex 48265 child inflatable jumping with Basketball hoops

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی گرد کودک به همراه حلقه بسکتبال بادشو متصل به بدنه محصولی جذاب برای ورزش و تفریحات هوازی کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول قابل استفاده برای دو کودک به صورت همزمان بوده و یک توپ بادشو طرح بسکتبال نیز داشته که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

جامپینگ بادی کودک اینتکس به همراه حلقه بسکتبال بادشو از مهیج ترین محصولات بادی تولید شده برای تفریحات هوازی کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول در واقع دارای دو مدل مشابه بوده که مدل دیگر فاقد حلقه بسکتبال می باشد. طراحی و نوع ساختار بدنه همانطور که در تصویر این کالا مشاهده می کنید به صورت گرد بوده و بدنه ای با طراحی شیشه ای و شفاف دارد تا به زیبایی آن بیافزاید. ساختار لایه ای در قسمت کف نیز از مهمترین طراحی های صورت گرفته محسوب شده زیرا که این قسمت با این نوع طراحی خود قادر است وزن کودکان در حال جامپ و پرش کردن را تحمل کند.

استفاده از یک حلقه بسکتبال بادشو ارتفاع دار به همراه دریچه باد مجزا از دیگر ویژگی های جذاب تفریحی آن محسوب می شود. علاوه بر این در کنار این تشک جامپینگ گرد نیز یک توپ بادشو طرح بسکتبال قرار داده شده است. متریال و جنس بدنه جامپینگ بادی خانگی اینتکس از پلاستیک PVC وینیل شفاف بوده که در کنار داشتن ضخامت بالا از وزن سبک و انعطاف خوبی نیز بهره مند است به همین دلیل امکان جمع کردن آن در ابعاد کوچکتر وجود داشته تا در نهایت در هر مکانی با کمترین اشغال فضا حمل شود. این متریال در برابر نور آفتاب و برخورد آب کاملا مقاوم بوده از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد.

این محصول ابعاد راه اندازی شده (طول: 196 سانتی متر ، عرض: 180 سانتی متر ، ارتفاع: 152 سانتی متر تا حلقه بسکتبال) داشته و با توجه به نوع ساختار کف تحمل وزنی برابر 54 کیلوگرم خواهد داشت بنابراین با توجه به این مقدار و ابعاد جامپینگ برای کودکان بین 3 الی 6 سال مناسب خواهد بود. برای خرید جامپینگ بادی گرد کودک با حلقه بسکتبال اینتکس کافیست با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
196 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
152 سانتی متر
تحمل وزن
54 کیلوگرم
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل شفاف
سایر ویژگی ها
دارای دیواره مقاوم
دارای حلقه بسکتبال متصل شده
دریچه باد مجزا برای حلقه بسکتبال
قابل استفاده برای دو کودک به شکل همزمان
مناسب سنین 3 الی 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...