لوازم یدکی استخر پیش ساخته

جارو اسکیمر فرچه ای استخر اینتکس مدل 29052

از {{model.count}}

intex 29052 above ground pool cleaning skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جارو اسکیمر فرچه ای استخر پیش ساخته اینتکس سایز کوچک، از پر کاربرد ترین لوازم نظافت انواع استخر اینتکس و بست وی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای پاک سازی جزئی تر سطوح داخل و بیرونی استفاده شده و امکان اتصال دسته به صورت مجزا را خواهد داشت.

جارو اسکیمر فرچه ای اینتکس سایز کوچک، یکی از لوازم جانبی استخر پیش ساخته در زمینه نظافت فضای داخلی و بیرونی استخر بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این اسکیمر اینتکس دارای ساختار فرچه ای بوده که از پلاستیک ضخیم تولید شده تا موجب پاک سازی هر چه بهتر سطوح استخر مورد نظر شود. برخی از استخر ها به دلیل رسوبات و جلبک های تولید شده در فضای داخلی خود نیاز به جارو اسکیمر دستی با قدرت پاک سازی بالایی دارند از همین رو این محصول می تواند بسیار کاربردی باشد.

جارو فرچه ای استخر اینتکس فاقد دسته یا میله بوده از همین رو می بایست میله تلسکوپی مدل 29054 را برای اتصال و این اسکیمر تهیه کنید. این میله قابلیت تنظیم و رگلاج در سه سایز مختلف داشته تا دسترسی کامل را به نقاط میانی استخر فراهم سازد. این محصول دارای وزن بسته بندی 200 گرمی می باشد. برای خرید جارو اسکیمر فرچه ای کوچک استخر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
200 گرم
جنس بدنه
پلاستیک و آلومینیوم
سایر ویژگی ها
قابلیت تمیز کردن کف و رویه
دسته جداشونده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...