لوازم یدکی استخر پیش ساخته

جارو اسکیمر رباتی استخر اینتکس مدل 28007

از {{model.count}}

intex 28007 robot pool skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جارو اسکیمر رباتی اینتکس، یکی از انواع اسکیمر اتوماتیک استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت پاک سازی سطوح استخر از لجن و زباله های درشت مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به پمپ تصفیه آب با حداقل قدرت 3400 لیتر در ساعت متصل شده و با فشار آب وارد شده به خود، به صورت خودکار حرکت کرده و شروع به پاک سازی داخل استخر خواهد کرد.

جارو اسکیمر رباتی استخر پیش ساخته اینتکس یکی از جدید ترین اسکمیر اتوماتیک انواع استخر پیش ساخته بوده که برای انواع مدل استخر های فریمی مستطیلی و گرد مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار این محصول به گونه ای بوده که با فشار آب وارد شده توسط پمپ تصفیه به روش خودکار شروع به کار کرده و باعث پاک سازی سطوح داخلی استخر خواهد شد. حداقل قدرت پمپاژ آب به داخل این اسکیمر می بایست 3400 لیتر در ساعت باشد، از همین رو باید به پمپ تصفیه ای که حداقل دارای این قدرت دمندگی آب را داشته متصل شود تا با همین فشار آب به صورت اتوماتیک در سطوح استخر به حرکت در آید.

جارو اسکیمر رباتی اینتکس دارای دو فرچه کوچک در قسمت کف بوده که به صورت مجزا نصب می شود تا لجن های سطوح آب را پاک سازی کند. در داخل بدنه نیز یک فیلتر توری تعبیه شده تا زباله های جذب شده از آب را در خود (مانند یک جارو برقی) نگهداری کند. پس از پایان کار با این اسکمیر، می توانید این فیلتر توری را به راحتی توسط دو اهرم کنار چرخ ها از بدنه جدا کرده و آن را پس از تخلیه، شستشو دهید. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به پاک سازی سطوح استخر به طول 5 متر در هر دقیقه و وزن بسته بندی 5.4 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید جارو اسکیمر رباتی و خودکار استخر پیش ساخته کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
اتوماتیک
وزن
۵.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ اتصال
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...