شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تیوپ بادی استخر بست وی مدل 36163

از {{model.count}}

bestway 36163 swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تیوپ بادی استخر بست وی با طرح رنگین کمان یکی از مدل های جذاب شرکت bestway می باشد که دارای هارمونی رنگ بسیار زیبایی بوده و یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت در سال 2021 می باشد. مشخصات دقیق تری از این حلقه شنا بادی بست وی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید.

تیوپ بادی استخر بست وی مدل 36163 یکی دیگر از هزاران مدل محصولات بادی کمپانی بسیار خوب بست وی می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این تیوپ بادی که با نام هایی همچون حلقه بادی شنا و یا حلقه شنا نیز شناخته می شود به دلیل رنگ بندی بسیار جذاب آن و همینطور فرم خاصی که دارد توانسته است تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از حلقه شنا های پر فروش شرکت bestway در سال 2021 تبدیل شود. این محصول به طرح رنگین کمان بوده و فرم کلی آن به شکل یک هشت ضلعی می باشد. رنگ های به کار رفته در این محصول رنگ های بسیار جذابی می باشند که می تواند جلوه ی خاصی به عکس های شما درون استخر بدهد.

به وسیله آن محصول می توان به تفریحات آبی و همینطور شناور بودن بر روی آب برای آفتاب گرفتن پرداخت. جنس بدنه ای که این تیوپ شنا دارد همانند دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است که این متریال از متریال های بسیار با کیفیت بوده و از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد. قطر این محصول 115 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 20 سانتی متر می باشد که یکی از معدود حلقه شنا های بزرگ در دنیا بوده که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی شده است. از این حلقه شنا بادی می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه و همینطور دریا برای تفریحات آبی و یا یادگیری شنا استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس با قیمتی بسیار مناسب و خدمات پس از فروش خریداری بنمایید.

قطر
115 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
700 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین +12 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...