شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تور والیبال اینتکس مدل 56508

از {{model.count}}

intex 56508 volleyball net pool

تعداد
نوع
890,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تور والیبال اینتکس مدل 56508 از سری محصولات تفریحات بادی می باشد که توسط برند اینتکس تولید شده است با خرید تور والیبال اینتکس و نصب آن بر روی استخر می توانید از به تفریح و بازی کردن مشغول شوید بر روی این محصول یک عدد توپ بادی نیز قرار داده شده است . برای خرید و قیمت تور والیبال اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

تور والیبال اینتکس مدل 56508 یک محصول بادی مهیج می باشد که توسط برند اینتکس تولید شده است  با خرید تور والیبال و نصب آن در استخر می توانید در استخر خود به بازی والیبال مشغول شوید، همانطور که میدانید بازی در آب بسیار مهیج و سرگرم کننده است و در فصل تابستان و هوای گرم تفریحات آبی به حداکثر می رسد. اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که با تولید محصولات بادی با کیفیت توانسته سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خود کند که این تفریحات برای اینتکس بسیار مهم می باشد و به آن اهمیت زیادی میدهد.
تور والیبال بادی اینتکس دارای ابعادی برابر با 239 سانتی متر به طول 64 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 91 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده در انواع استخر پیش ساخته و استخر های بتنی می باشد. 

در داخل بسته بندی این تور والیبال بادی یک عدد توپ بادی نیز قرار داده شده است که می توانید از آن به عنوان توپ والیبال استفاده کنید. شایان ذکر است که تور والیبال به صورت شناور بر روی آب می ماند و به همین دلیل یک جفت نگهدارنده پایه قرار داده شده است که تور والیبال اینتکس ثابت نگه میدارد. این محصول از جنس وینیل ساخته شده است که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد که قابلیت تعمیر نیز دارد. برای خرید این تور والیبال بادی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
239 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
وزن
2.1 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای توپ بادی
دارای وزنه تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...