امروزه یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین مبل راحتی برای استراحت و خواب، هپی چیر و بین بگ بوده که در مدل های مختلفی از نظر متریال بیرونی و متریال داخلی، از نظر طراحی و سایز توسط فروشگاه مستر اینتکس تولید و عرضه می شود. مبل هپی چیر و مبل بین بگ که به مبل شنی نیز معروف بوده، به دلیل داشتن راحتی بالا، قیمت مقرون به صرفه، وزن سبک و امکان استفاده در مکان های دلخواه، جایگزین بسیار خوبی برای انواع مبل فلزی و چوبی محسوب شده از همین رو جایگاه ویژه ای را در زمینه لوازم استراحت و خواب پیدا کرده است. تفاوت بین هپی چیر و بین بگ یکی از سوالاتی بوده که برای خریداران و مصرف کنندگان پیش می آید به همین دلیل در این مقاله به بررسی هر دو محصول تولیدی خواهیم پرداخت تا قبل از خرید هپی چیر و خرید بین بگ راهنمای مناسبی برای شما باشد...

در نگاه کلی تفاوت چندانی بین مبل هپی چیر و بین بگ وجود نداشته اما مدل هایی که معمولا با توسط متریال پارچه ای تولید می شوند با عنوان بین بگ یا مبل بین بگ شناخته شده در حالی که انواع هپی چیر توسط متریال های چرمی (علاوه بر پارچه ای) نیز در دست تولید قرار می گیرند. پارچه چرمی استفاده شده برای هپی چیر ها دارای ضخامت بالا و قابلیت تمیز شدن توسط پارچه نم دار در کوتاه ترین زمان ممکن بوده که از رنگبندی مختلفی نیز بهره مند می باشند. این نوع پارچه فاقد آستر برای نگهداری مواد داخلی بوده و این مواد مستقیما توسط درب زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف وارد بدنه می شوند در نتیجه امکان جدا کردن راحت پوسته بیرونی از مواد وجود نخواهد داشت اما در عوض دارای قیمت مناسب تر نسبت به مدل های پارچه ای خواهد بود. هپی چیر پارچه ای یا بین بگ توسط دو نوع پارچه جیر (مخمل) و یا پارچه مخمل خز دار ساخته می شوند. این دو پارچه دارای ساختار رویه نرم و لطیف بوده و تا حدودی در کاهش تعریق افراد نیز موثر خواهد بود. ویژگی بسیار خوب آنها در داشتن پارچه آستری در فضای داخلی بوده تا مواد داخل بدنه را در یک فضای نگهداری کند در نتیجه می تواند در هر زمان پوسته بیرونی را جدا کرده و اقدام به شستشو و یا تعویض آن با رنگ مورد نظر دیگر کنید.


هپی چیر پشتی دار با کوسن


سه نوع مواد داخلی برای پر کردن انواع هپی چیر ساده، هپی چیر تخت خواب شو، بین بگ تختخواب شو و بین بگ زیر پایه دار به همراه پاف و کوسن استفاده می شوند که عبارتند از: مواد یونولیتی خرد شده و تفکیک شده، ابر و همچنین الیاف. مواد یونولیتی تفکیک شده مقرون به صرفه ترین و پر فروش ترین مدل به حساب می آید اما مواد ابر و بخصوص الیاف دارای قیمت بالاتری هستند از همین رو در برخی از مدل های تولید شده می توانید به صورت دلخواه از ترکیب یونولیت و ابر، یونولیت و الیاف و همچنین ابر و الیاف به سفارش خود بهره مند شوید. لازم به ذکر است که مواد یونولیتی استفاده شده دارای دوام بالایی بوده و در مدت زمان طولانی هنگام استفاده، نشست بسیار کمتری خواهد داشت تا از نظر شارژ مواد داخلی صرفه جویی لازم به عمل آید.


بین بگ یک نفره پارچه ای


از نظر طراحی و ساختار بدنه، هپی چیر و بین بگ در مدل های گرد و ساده (برای نشستن)، مدل های تخت خواب شو (جهت نشستن و دراز کشیدن) و مدل های زیر پایه دار تولید شده که می توانید بر اساس نیاز خود نوع ساختار مورد نظر را سفارش دهید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما با رنگ دلخواه تولید شود. در مدل های ذکر شده از نظر سایز نیز بازه انتخاب را خواهید داشت تا نسبت به حجم و وزن بدن مصرف کنندگان و محل مورد استفاده، ابعاد و سایز مربوطه را در دستور سفارش خود قرار دهید. از ویژگی های دیگر در انواع مبل هپی چیر و بین بگ می توان به کالیته رنگی که در اختیار شما قرار داده می شود اشاره کرد. در این کالیته می توانید رنگ های متنوعی را از حالت روشن تا تیره مشاهده کرده و نسبت به سلیقه و محل استفاده خود (چه در منزل، محل کار، ویلا و یا فضای باز) رنگ دلخواه را انتخاب کنید.

جهت خرید هپی چیر و بین بگ در مدل های مختلف می توانید پس از گرفتن مشاوره از همکاران ما در نمایندگی اینتکس سفارش خود را به صورت تلفنی، آنلاین و همچنین به صورت حضوری ثبت کرده تا پس از تولید برای شما در سراسر کشور ارسال شود.