محصولات بادی امروزه یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین لوازم موجود در بازار ایران محسوب شده که در زمینه تفریحات آبی، تفریحات هوازی، استراحت و خواب، ورزشی و سرگرمی تنوع محصولات زیادی را ارائه داده است. با گذر زمان و سال به سال تکنولوژی تولید محصولات بادی پیشرفت چشمگیری داشته به همین دلیل در کیفیت ساخت، طراحی و متریال استفاده شده تاثیر بسزایی گذاشته است از همین رو خیال مصرف کنندگان را بابت خرید محصولات بادی راحت تر کرده است.


تعمیر محصولات بادی اینتکس و بست وی


یکی از مهمترین ویژگی هایی که محصولات بادی دارند، قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آنهاست. شاید این ویژگی ذهن مصرف کنندگان و خریداران را به این موضوع مشغول کند که این محصولات کیفیت لازم را نداشته و پس از مدت زمان کوتاهی از استفاده از محصول بادی مورد نظر، آسیب دیده و دیگر قابل استفاده نیز نخواهد بود، در حالی که با بهتر شدن کیفیت تولید این محصولات طول عمر آنها نیز افزایش پیدا کرده و از طرفی خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آنها راحت خواهد بود.

دلایل زیادی برای وارد شدن آسیب به یک محصول بادی وجود داشته که از جمله مهمترین آنها برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و بخصوص قسمت کف می باشد. دلایل متداول دیگری نیز از جمله استفاده نادرست، محل استفاده، وارد کردن فشار بیش از حد، حمل و نقل نادرست و ... می توانند سلامتی محصول بادی شما را تهدید کنند اما بعد از هر گونه وارد شدن آسیب به آنها به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قابل تعمیر خواهد بود. تعمیر محصولات بادی توسط چسب مخصوص و متریال های مشابه به متریال اصلی محصول مورد نظر صورت می گیرد.


تعمیرات استخر بادی و تخت و تشک بادی


روند تعمیر هر نوع محصول بادی از جمله تخت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، استخر بادی، وان بادی، جکوزی بادی، قایق بادی، لوازم شنا و تفریحات بادی، تشک روی آب بادی، اسباب بازی بادی، جامپینگ بادی و... بسیار ساده بوده و حتی خود مصرف کنندگان نیز می توانند اقدام به انجام این کار کنند، اما برای انجام عمل تعمیر و ترمیم محصول بادی آسیب دیده خود بهتر است از تعمیر کاران مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید، زیرا که این تعمیر کاران محصول آسیب دیده را کاملا تست کرده و پس از پیدا کردن محل و یا محل های آسیب دیده، اقدام به تعمیر به وسیله بهترین مواد اولیه می کنند. بعد از انجام روند تعمیر توسط تعمیر کاران، محصولات تست شده و پس از اطمینان کامل از سلامتی کالا، به مشتریان عزیز با هزینه مناسب تحویل داده می شود.

تعمیر تمامی محصولات بادی توسط نمایندگی اینتکس با دقت بالایی انجام شده و حتی از سوی فروشگاه مستر اینتکس به مدت یک ماه (30 روز) از قسمت تعمیر شده ضمانت خواهد شد تا خیال مصرف کنندگان بابت هزینه ای که صرف تعمیر محصول آسیب دیده کرده اند راحت باشد. زمانی که فروشگاه اینتکس محصول آسیب دیده شما را دریافت می کند، به تعمیرکار ارسال شده و در نوبت تعمیر قرار می گیرد. پس از انجام شدن کامل روند تعمیر، با مشتریان عزیز تماس برقرار شده و با توجه به درخواست آنها، محصول تعمیر شده شما ارسال شده و یا امکان تحویل در فروشگاه را خواهید داشت.