تشک بادی روی آب

تشک روی آب بست وی طرح لاما مدل 41136

از {{model.count}}

bestway 41136 pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب بست وی طرح لاما یک شناور بادی استخر بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد که از تولیدات bestway بوده و یکی از طرح های خاص و منحصر به فرد این شرکت می باشد. بدنه این تشک روی آب تولید شده از وینیل و دارای دو عدد دستگیره حفظ تعادل بوده و می توانید در سایت مستر اینتکس مشخصات دقیق تری را از این محصول مشاهده بفرمایید.

تشک روی آب بست وی طرح لاما مدل 41136 که نام دیگر شناور بادی استخر و تشک بادی روی آب نیز شناخته می شود یک وسیله تفریحی و کاربردی برای تفریحات آب در فصل تابستان می باشد که می توان به وسیله آن و به همراه دوستان و خانواده اوقات خوشی را درون استخر سپری نمود. این تشک روی آب همانطور که در تصاویر پیداست به طرح لاما بوده و دارای رنگ بندی بسیار جذابی می باشد. این محصول دارای یک نشیمنگاه بزرگ است که می توان بر روی آن نیز به خوابیدن پرداخت و بر روی آب مشغول آفتاب گرفتن شد.

بدنه این تشک بادی استخر همانند دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است. وینیل یک متریال بسیار با کیفیت و با دوام می باشد که تقریبا اکثر کپمانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود اعم از تشک بادی روی آب، استخر بادی، تخت بادی، تشک بادی و ... استفاده می کنند. از مزیت این متریال می توان مقاومت بالای آن در برابر تابش مستقیم خورشید در طولانی مدت اشاره نمود. ابعاد بسته بندی آن نیز به گونه ای طراحی شده است تا عمل جابجایی را برای افراد کاملا آسان کند و بتوان در هنگام نیزا آن را با خود به جایی دیگر نیز برد.

ابعاد محصول تشکیل شده از طول: 193 سانتی متر، عرض: 151 سانتی متر و ارتفاع: 140 سانتی متر می باشد و تحمل وزن آن نیز 90 کیلوگرم است. در دو طرف این شناور بادی استخر دو عدد دستگیره پلاستیکی مشکی رنگ تعبیه شده است ( قابل مشاهده در تصاویر مربوط به محصول) که با وجود آن ها می توان تعادل خود را بر روی آب حفظ نمود. شما می توانید این شناور بادی استخر را با قیمتی مناسب و با خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
193 سانتی متر
عرض
151 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و بزرگسالان
دارای دستگیره حفظ تعادل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...