تشک بادی روی آب

تشک روی آب اینتکس طرح قو مدل 57557

از {{model.count}}

intex 57557 Swan floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب طرح قو اینتکس یکی از پر طرفدار ترین تشک بادی روی آب جهت تفریحات آبی در فصول گرما و در انواع آب های کم عمق مانند استخر ها مناسب سنین کودکان و نوجوانان در نمایندگی اینتکس

تشک روی آب طرح قو اینتکس یکی از مهیج ترین لوازم تفریحات آبی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در فصول گرما بخصوص در داخل استخر ها عرضه شده است. این محصول در واقع در دو سایز کوچک و بزرگ و مشابه هم تولید شده اند و تنها در ابعاد و تحمل وزن متفاوت می باشند. محصولی که با طراحی جذاب قو شکل خود محلی بزرگ و راحت برای نشستن ایجاد کرده و تعادل لازم را با توجه به نوع طراحی خود خواهد داشت. قسمت گردن و سر بادشو این قو به عنوان محلی برای گرفتن تشک روی آب استفاده شده و علاوه بر آن جهت تعادل بیشتر دو دستگیره نیز در قسمت نشیمنگاه به کار برده شده است تا در نهایت خیال مصرف کنندگان روی آب راحت باشد.

این محصول توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه شده قابل راه اندازی خواهد بود بنابراین با توجه به اینکه روی هیچ یک از مدل های تشک بادی روی آب پمپ باد قرار داده نمی شود می بایست یک پمپ باد برای آنها تهیه کنید. جهت باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد مربوطه متناسب با آن را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که سفت شدن بیش از حد بدنه اصلی موجب وارد شدن فشار روی درز ها شده و به مرور زمان آسیب خواهند دید از همین رو مقدار باد بدن در کنار جلوگیری از از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی و طول عمر این کالا بگذارد.

جنس بدنه و متریالی که برای این تشک روی آب اینتکس در نظر گرفته شده از پلاستیک PVC وینیل بوده که نوعی متریال سبک با انعطاف پذیری بالا می باشد از همین رو نه تنها در انواع تشک بادی روی آب بلکه در تمامی محصولات بادی نیز با ضخامت های مختلف به کار برده شده است. انعطاف بالا موجب جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر شده به همین دلیل حمل و جا به جایی آن به راحتی صورت خواهد گرفت. مهمترین ویژگی در این نوع متریال مقاومت بالا در برابر دما و فشار متفاوت آب بوده و از طرفی به دلیل مقاوم بودن در برابر نور آفتاب می توان با خیالی راحت در فضای باز و در فصول گرما استفاده نمود.

مهمترین خصوصیت در این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آنها می باشد از همین رو این تشک روی آب از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد شد. برای خرید تشک روی آب طرح قو اینتکس کافیست به وبسایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و با ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

طول
130 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...