تشک بادی روی آب

تشک روی آب اینتکس طرح آیس پک مدل 58777

از {{model.count}}

intex 58777 ice pack floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب اینتکس در طرح آیس پک جهت تفریحات آبی روی استخر و آب های کم عمق مناسب سنین مختلف از جمله بزرگسالان با کیفیت ساخت بالا در نمایندگی اینتکس

تشک روی آب اینتکس با طرح آیس پک از سری تشک بادی روی آب برای تفریحات آبی در آب های کم عمق مانند استخر ها بوده که در زمینه خوراکی های یخی طراحی و توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول نیز با استفاده از رنگ های جذاب در خود باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. انواع تشک بادی روی آب برای استخر و آب های کم عمق مانند سواحل آرام دریا برای تفریحات آبی در فصول گرما بسیار طرفدار داشته به همین جهت در مدل های مختلفی تا کنون ساخته و به بازار عرضه شده است تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق و نیاز های خود بر طرف سازد.

همانطورکه اشاره کردیم نوع طراحی بدنه این محصول کاملا مشابه یک آیس پک بوده که فضای کافی را جهت نشستن و یا دراز کشیدن روی آن برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان فراهم می سازد بنابراین محدودیت سنی برای استفاده از این محصول وجود نخواهد داشت. طراحی سطح رویه این تشک روی آب استخر به صورت مواج بوده تا از لیز خوردن روی آن کاملا جلوگیری شده و موجب پوشش اعضای بدن هنگام استفاده شود. بدنه اصلی توسط یک دریچه باد دابل لاک راه اندازی می شود. برای این کار نیاز به تهیه مجزا یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه مستر اینتکس خواهد بود زیرا که همراه هیچ کدام از تشک های روی آب تولید شده توسط شرکت اینتکس پمپ باد قرار داده نمی شود.

برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد را متصل کرده و تا زمانی اقدام به باد زدن کنید که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت کنید که سفت شدن بیش از حد بدنه می تواند به مرور زمان به درز های تشک آسیب وارد کند. تشک بادی روی آب اینتکس طرح آیس پک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریال مورد استفاده در تمامی انواع تشک روی آب می باشد. این نوع متریال در برابر دما و فشار عادی آب مقاوم بوده و هیچ آسیبی هنگام استفاده در برابر نور آفتاب به آن وارد نخواهد شد. از طرفی انعطاف پذیری بالای این نوع جنس بدنه باعث شده تا امکان جمع کردن آن در حجم و اندازه های کوچکتر به راحتی فراهم باشد از همین رو حمل و جا به جایی آن را در سفر ها راحت تر کرده است.

از ویژگی بسیار مهم دیگر متریال ساخت این تشک می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. این کار توسط پک مخصوص تعمیرات محصولات بادی صورت می گیرد. برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس با طرح آیس پک کافیست محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
198 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...