تشک بادی روی آب

تشک روی آب استخری اینتکس مدل 58856

از {{model.count}}

intex 58856 inflatable pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب استخری با طرح مبل اینتکس از متفاوت ترین لوازم تفریحی آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با ابعاد و تحمل وزن بالا جهت تفریحات آبی سنین بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای رویه مواج و شیبدار بوده و از یک تکیه گاه بادشو در قسمت پشت جهت ایجاد تعادل روی آب و استفاده روی زمین برخوردار است.

تشک بادی روی آب استخری اینتکس مدل شیبدار یکی از متفاوت ترین تشک استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که طراحی بدنه مشابه با مبل بادی دارد. این محصول علاوه بر تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخرها، می تواند برای استراحت و آفتاب گرفتن در کنار آب و سواحل نیز مورد استفاده قرار بگیرد. طراحی بدنه همانطور که در تصویر قابل مشاهده بوده به صورت شیبدار با رویه مواج می باشد از همین رو اعضای بدن را به خوبی جذب می کند. یک پایه بادشو در قسمت پشت بدنه تعبیه شده که هم برای استفاده روی زمین و هم برای ایجاد تعادل بیشتر روی آب کاربردی خواهد بود. این تکیه گاه بادشو توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود.

ابعاد تشک مبلی روی آب اینتکس برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر) در حالت راه اندازی شده با وزن 2.6 کیلوگرم بوده که جهت استفاده سنین بالای 15 سال کاربردی خواهد بود. این محصول با توجه به متریال مقاوم خود قادر است تا 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل با رویه شفاف و دیواره های مات بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این متریال در برابر نور آفتاب، دما و فشار متفاوت آب مقاوم بوده و از قابلیت تعمیر نیز برخوردار است. محصولی که به دلیل انعطاف بالای جنس بدنه خود در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده تا به راحتی در مسافرت ها حمل شود. برای خرید تشک روی آب استخری طرح مبل کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
2.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...