تشک بادی

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67930

از {{model.count}}

bestway 67930 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67930 یکی از سری محصولات بادی جدید و بسیار با کیفیت شرکت بست وی می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی به صورت طبی طراحی شده و دارای قابلیت فایبرتک است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67930 محصولی جدید و با کیفیت از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که در سال 2021 تولید شده است. این محصول در همان بدو ورود به بازار، به دلیل کیفیت بسیار خوب و طراحی بسیار زیبا توانست تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شود و در نتیجه رضایت تمامی خریداران را جلب کند. همانطور که از نام این تشک پیداست، از ظرفیت 2 نفره برخوردار بوده و دارای تحمل وزن بالایی می باشد.

رنگ بدنه این تشک به رنگ طوسی و قسمت دیواره و کف آن نیز به رنگ مشکی است. از این محصول می توان درون منزل، محل کار و خانه های دانشجویی و ... استفاده نمود. این تشک یک گزینه بسیار مناسب برای استراحت بیماران  سالمندان می باشد. چرا که از تکنولوژی فایبرتک و قابلیت طبی بودن برخوردار است. رویه این تشک بادی ارزان نیز به صورت مواج طراحی شده است. مواج بودن سطح این تشک سبب ضد تعریق شدن آن گردیده که می تواند مانع از عرق کردن بدن به هنگام استراحت بشود. جنس بدنه این محصول نیز همچون دیگر محصولات بادی این شرکت از PVC تولید شده است.

این متریال یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محصولات بادی به شمار رفته که تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. سطح آن نیز تولید شده از وینیل با یک روکش مخمل می باشد. ابعاد این تشک نیز عبارت است از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر که این ارتفاع، این تشک را در دسته ی تشک های با ارتفاع زیاد قرار داده و نسبت به سایر تشک بادی ها از ارتفاع بیشتری برخوردار می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

تشک بادی دو نفره بست وی از محصولات با کیفیت این برند می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و با تحمل وزن بالا و همچنین رویه با کیفیت و طبی می باشد. در ادامه به توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود.

تشک بادی با پمپ و بالش

طراحی و ساخت تشک بادی

تشک بادی دو نفره bestway دارای رویه ای از با شیار های طولی بوده و این ویژگی به شما کمک می کند تا بدن شما در هنگام استراحت بر روی تشک، دچار تعریق نشود و هوا به خوبی رد و بدل شود. همچنین در داخل این تشک از لایه های ابریشمی و الیاف استفاده شده است تا خاصیت طبی بودن به محصول ببخشد. از همین رو می توانید ساعات طولانی بر روی این محصول استراحت کنید و یا بعنوان تشک اصلی خود از این محصول برای خواب و استراحت شب استفاده نمایید. در قسمت بالایی این تشک بادی بالش بادی سرخود مشاهده می شود که بسیار کارربردی نیز بوده و نیاز به حمل جداگانه بالش نخواهید داشت. پایین تر از بالش و بر روی بدنه نیز پمپ باد برقی مشاهده می شود که عمل پر و خالی کردن تشک را بر عهده دارد و می توانید در مدت زمان کمی این کار را انجام دهید.


جنس بدنه و ابعاد تشک بادی دو نفره

متریال استفاده شده در تولید بدنه این تشک بادی دو نفره با پمپ برقی از پی وی سی وینیل بوده و دارای استحکام بالایی در برابر وزن زیاد و فشار ناشی از استراحت بوده و می تواند یک محصول قابل اطمینان و ایمن در اختیار شما قرار دهد. بخش رویه محصول علاوه بر وینیل دارای یک روکش پی وی سی مخملی نیز بوده و کاملا ضدتعریق می باشد و می توانید ساعات طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید. بخش های کناری و کف محصول نیز از پی وی سی چرمی تشکیل شده و در برابر آب مقاوم می باشند و می توانید از تشک در محل های مرطوب و یا فضای باز و مسافرت ها نیز استفاده نمایید.


وزن، تحمل وزن و ویژگی ها

این تشک بادی 2 نفره bestway علاوه بر استحکام بالا دارای وزن کمی بوده و به کمک وزن ۶ کیلوگرمی می توانید به سادگی محصول را جابجا نموده و در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمایید. تحمل وزن استاندارد این تشک نیز برابر با ۳۰۰ کیلوگرم بوده و می تواند یک محصول قابل اطمینان برای شما باشد. پمپ باد دوکاره نیز از سایر ویژگی های محصول بشمار می رود که به شما امکان استفاده در سریعترین زمان ممکن را خواهد داد و وکیوم کردن کالا را نیز به خوبی انجام خواهد داد.


جمع بندی

تشک بادی دو نفره بست وی دارای بدنه ای ضدآب و رویه ضدتعریق بوده و همچنین دارای پمپ باد برقی دوکاره نیز می باشد. کیفیت بالای بدنه و تحمل وزن بالا و همچنین وزن استاندارد از ویژگی های مثبت این کالا بشضمارذ می روند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات می توانید با همکاران ما در بخش فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۶ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...