تشک بادی

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67475

از {{model.count}}

bestway 67475 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره بست وی وسیله ای مناسب و پر کاربرد در هر منزلی می باشد که به وسیله آن می توان استراحتی آرام و لذت بخش را تجربه نمود. این تشک بادی طبی دارای ساختار FiberTech بوده و از رویه مواج و ضد تعریق نیز برخوردار می باشد. در ادامه توضیحات می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این تشک بادی دو نفره مشاهده بفرمایید.

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67475 یکی از جذاب ترین و زیبا ترین تشک بادی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که همانند دیگر محصولات بادی این شرکت از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. این تشک بادی طبی به دلیل ساختار با کیفیت و طراحی بسیار جذابی که دارد توانسته است تا به یکی از تشک بادی های پر فروش bestway در سال 2019 تبدیل گردد. فرم کلی این تشک دو نفره همانند دیگر تشک ها به صورت مستطیلی شکل بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های طوسی و سبز می باشد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجوی استفاده نمود.

همچنین این تشک بادی قابل استفاده درون چادر های مسافرتی نیز می باشد. ارتفاع بسیار مناسب آن باعث جلوگیری از در تماس بودن رطوبت با بدن در هنگام خواب در طبیعت می گردد. جنس بدنه این محصول در قسمت کف از وینیل دو لایه، در قسمت دیواره از وینیل براق و سطح تشک نیز از وینیل با روکش جیر تولید شده است. این رویه به صورت مواج طراحی گردیده است. مواج بودن سطح تشک بادی باعث ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب و استراحت جلوگیری می نماید. شما می توانید برای خرید تشک بادی و یا اطلاع از قیمت تشک بادی با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...