تشک بادی

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67462

از {{model.count}}

bestway 67462 inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره بست وی یک تشک بادی با رویه مواج و ضد تعریق است که در ادامه توضیحات به بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت.

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67462 یکی از محصولات طبی و بسیار راحت این شرکت است که در سال 2018 برای اولین بار تولید شد. اما به دلیل استقبال بی نظیری که از آن شد، باعث شد تا شرکت بست وی دست به تولید هرساله این محصول بزند. تشک بادی یک وسیله کاربردی برای استفاده درون منزل و همچنین مسافرت ها می باشد که می تواند استراحتی سرشار از آرامش را برای افراد فراهم سازد. از این تشک بادی می توان به عنوان یک تشک بادی مسافرتی درون چادر مسافرتی نیز استفاده نمود.

همچنین به دلیل قابلیت طبی ای که دارد وسیله ای کاربردی و بسیار مناسب برای افرادی می باشد که از بیماری هایی همچون کمر درد، پا درد و ... رنج می برند. چرا که با توجه به ساختاری که دارد می تواند به درد های آن ها تسکین بخشیده و همینطور از دچار شدن افراد به چنین درد هایی پیشگیری نماید. این تشک بادی دو نفره دارای طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر می باشد. ارتفاع آن به گونه ای بوده که دارای ضخامت مناسبی است و در کمپینگ ها و مسافرت ها مانع از نفوذ رطوبت به بدن فرد می گردد.

بدنه آن نیز به مانند دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است. با این تفاوت که هر بخش آن با بخش دیگر متفاوت است. قسمت کف تشک از وینیل دو لایه، سطح آن از وینیل با رویه مخمل و دیواره آن از وینیل براق می باشد. سطح آن نیز به صورت مواج طراحی گردیده و تشک را از قابلیت ضد تعریق بودن برخوردار نموده است. از مزیت های این محصول می توان به دارا بودن بالش بادی خودکار متصل به بدنه اشاره نمود که همراه با راه انداری تشک این بالش نیز به صورت اتومات راه اندازی می گردد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تشک بادی و یا راهنمایی بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
230 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی
دارای پمپ باد برقی
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...