تشک بادی

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67287

از {{model.count}}

bestway 67287 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67287 یک وسیله کاربردی و ضروری در هر منزلی به شمار رفته که می تواند یک گزینه بسیار خوب برای استراحت تمامی افراد باشد. این تشک بادی ارزان تولید شده از وینیل بوده و سطح آن به صورت مواج و ضد تعریق طراحی گردیده است. در ادامه اطلاعات دقیق این محصول قرار داده شده است که می توانید آن ها را مطالعه بفرمایید.

تشک بادی 2 نفره بست وی مدل 67287 از سری محصولات بادی تولید شده توسط کمپانی bestway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این تشک در همان بدو ورود به بازار، توانست تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به کمک کیفیت خوب و طراحی بسیار زیبایی که دارد به یکی از تشک بادی های پر فروش این شرکت تبدیل شود. از نکات مهمی که می توان در مورد این تشک بادی دو نفره به آن اشاره نمود این است که این محصول از قابلیت طبی بودن برخوردار بوده که مناسب استفاده تمامی افراد می باشد. این محصول می تواند از دچار شدن افراد به بیماری ها و انواع اسپاسم ها پیشگیری کرده و همچنین باعث تسکین بخشیدن به درد های عضلانی آن ها شود.

این تشک بادی ارزان یک گزینه مناسب برای استراحت افراد بیمار و سالمند محسوب شده و می تواند استراحتی لذت بخش و سراسر آرامش را به آن ها هدیه کند. جنس بدنه این تشک همچون دیگر تشک های بادی و محصولات بادی بست وی، از وینیل تولید شده است. این متریال از مزایای زیادی برخوردار بوده که یکی از آن ها تحمل وزن بالا و دوام بسیار بالا می باشد. سطح این تشک نیز همانند بدنه آن از وینیل به همراه روکش مخمل تولید شده است. سطح محصول به صورت مواج طراحی گردیده است که موجب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن افراد به هنگام استراحت جلوگیری می نماید. طول این محصول 191 سانتی متر، عرض آن 137 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 22 سانتی متر می باشد که ارتفاع خوبی را داشته و در فضاهای مرطوب نیز می تواند مانع از برخورد رطوبت با بدن گردد.

وزن بسته بندی این تشک بادی نیز 3.9 کیلوگرم بوده که آسانی قابلیت حمل و جابجایی را داشته و می توان آن را در هنگام نیزا با خود به مکانی دیگر منتقل نمود. شما می توانید برای خرید این محصول و یا اطلاع از قیمت تشک بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۱۳۷ سانتی متر
ارتفاع
۲۲ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۷ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۴ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...