تشک بادی

تشک بادی 2 نفره بالش دار بست وی مدل 67464

از {{model.count}}

bestway 67464 2 person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره بالش دار بست وی، از پر فروش ترین تشک بادی مشکی رنگ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که برای استفاده در منزل، ویلا و باغ تولید شده است. این محصول دارای بالش بادی سرخود، رویه مواج و ضد تعریق و همچنین پمپ باد برقی دو کاره بوده که عمل مکش باد را نیز در کوتاه ترین زمان انجام می دهد از همین رو محلی راحت برای خواب و استراحت های کوتاه مدت ایجاد خواهد کرد.

تشک بادی 2 نفره بالش دار بست وی، یکی از پر فروش ترین تشک بادی خانگی و سفری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استراحت های کوتاه مدت و خواب تولید شده است. این محصول یکی از معدود تشک بادی با پمپ باد برقی تولید شده بوده که تنها در رنگ مشکی عرضه می شود از همین رو بهترین گزینه برای افرادی که در جستجوی محل راحت و قابل حمل برای خواب هستند خواهد بود. گفتنی است که پمپ باد برقی تعبیه شده روی بدنه اصلی نیز قابلیت مکش باد داشته تا نیازی به تخلیه هوا به صورت دستی نباشد. طراحی و ساختار رویه مانند تخت خواب مشابه خود مواج بوده و از یک بالش بادی سرخود برخوردار است. رویه مواج در راحتی افراد و جلوگیری از تعریق بالا به دلیل عبور جریان هوا موثر خواهد بود.

جنس و متریال تشک بادی 2 نفره بست وی از پلاستیک PVC وینیل بوده که تنها برای قسمت رویه از روکش جیر استفاده شده است از همین رو محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد می کند. این نوع متریال در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم بوده و به راحتی قابل تمیز شدن خواهد بود. تشک بادی با پمپ باد بست وی ابعاد باد شده (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر) داشته و می تواند تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را تحمل کند بنابراین محدودیتی در استفاده برای افراد سنگین وزن نخواهد داشت. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ساختار فایبرتک در داخل بدنه جهت استحکام بیشتر و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده اشاره نمود.

تشک بادی دو نفره بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 5.2 کیوگرمی عرضه می شود. برای خرید تشک بادی 2 نفره بالش دار بست وی در رنگ مشکی کافیست محصول مورد نظر را در سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی ثبت کرده تا در برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۵.۲ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...