تشک بادی

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 66968

از {{model.count}}

intex 66968 two person inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 66968 از سری تولیدات بسیار با کیفیت و دوست‌داشتنی کمپانی اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. بدنه این تشک بادی تولید شده از وینیل به همراه رویه مواج و ضد تعریق بوده که می‌تواند یک وسیله استراحتی بسیار کاربردی و مناسب برای تمامی افراد باشد. از این تشک بادی در فضاها و شرایط های مختلفی از جمله درون منزل و یا در مسافرت ها و کمپینگ ها می توان استفاده نمود. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را از این تشک بادی دو نفره مطالعه بفرمایید.

یکی از محصولات بادی بسیار باکیفیت شرکت اینتکس میباشد که در سال ۲۰۲۱ تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این تشک بادی قابل استفاده در تمامی فضاها از جمله منزل، محل کار، خانه های دانشجویی، اتاق خواب و همینطور چادرهای مسافرتی می باشد.  به دلیل ضخامت مناسبی که این تشک‌بادی دارد می‌تواند به  خوبی بدن افراد را در برابر رطوبت حفظ کند. بدنه این تشک بادی دو نفره همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل که با نام دیگر پی وی سی در دنیا شناخته می شود یکی از متریال های بسیار با کیفیت بوده که تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود بهره می برند.

قسمت دیواره این تشک بادی از وینیل براق، کف تشک از وینیل دو لایه و سطح تشک بادی از وینیل با روکش مخمل تولید گردیده است. رویه این محصول دارای شیار هایی بوده که باعث دارا شدن قابلیت ضد تعریق تشک گشته است و می‌تواند از عرق کردن بدن به هنگام استراحت و خواب جلوگیری نماید. ابعاد تشکیل دهنده تشک بادی 2 نفره اینتکس عبارت است از طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر. تحمل وزن این محصول نیز 273 کیلوگرم می باشد. لازم به ذکر است که ابعاد بسته بندی این محصول و وزن آن به گونه ای می باشد که بسیار عمل حمل و جابجایی آن را راحت کرده و به افراد امکان حمل آسان آن را می دهد.

این تشک بادی طبی، وسیله ای مناسب برای استراحت سالمندان و افراد بیمار نیز است. که می تواند به تسکین بخشیدن به درد ها و اسپاسم های آن ها موثر باشد. همچنین این محصول در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز کاربرد فراوانی دارد و می تواند وسیله مناسبی برای استراحت درون چادر های مسافرتی باشد. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس خریداری کرده و همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید تشک بادی و یا سایر محصولات بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...