تشک بادی

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64143

از {{model.count}}

intex 64143 2 person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره اینتکس مشکی رنگ مدل بالش دار از راحت ترین تشک بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای ویژگی هایی همچون ساختار فایبرتک و رویه ضد تعریق می باشد. این کالا بهترین گزینه برای استفاده در منزل، محل کار و حتی مسافرت ها بوده و می تواند محلی بسیار راحت برای خواب را فراهم سازد.

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل بالش دار یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین تشک بادی الیاف دار شرکت اینتکس بوده که جهت استراحت های طولانی مدت و خواب در منزل، محل کار و حتی مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه دقیقا مشابه مدل های کوچکتر خود بوده و با این تفاوت که از ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر) بهره می برد. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن این تشک برابر با 273 کیلوگرم بوده تا افراد سنگین وزن نیز با خیالی راحت از این محصول استفاده کنند.

تشک بادی بالش دار اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که تنها از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده است. این متریال ساختار دو لایه داشته و در برابر نور آفتاب و برخورد آب مقاوم خواهد بود بنابراین می توانید با توجه به نوع طراحی خود حتی روی آب نیز استفاده نمایید. ساختار داخل بدنه از فایبرتک بوده که استحکام بالایی را فراهم ساخته است. این نوع طراحی در بسیاری از تشک بادی جدید تولید شده توسط اینتکس به کار رفته زیرا کاملا از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد.

از ویژگی های دیگر این تشک بادی مشکی رنگ اینتکس می توان به رویه مواج و ضد تعریق آن و همچنین داشتن دریچه باد دابل لاک با قابلیت باد زدن توسط انواع پمپ باد محصولات بادی اشاره کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس مدل بالش دار می توانید به روش حضوری و یا ثبت سفارش در سایت و تماس تلفنی در نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...