تشک بادی

تشک بادی 1 نفره با پمپ باد بست وی مدل 67929

از {{model.count}}

bestway 67929 air mattress with electric pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 1 نفره با پمپ باد باتری خور محصولی تولید شده توسط شرکت بست وی در زمینه استراحت و خواب بوده که برای مسافرت های کمپینگ و طبیعت گردی، منزل و محل کار تولید شده است. این تشک بادی رویه ای مواج و ضد تعریق داشته و از یک بالش بادی سرخود برخوردار است. این کالا از یک پمپ باد باتری دو کاره با قابلیت مکش باد بهره مند بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی 1 نفره بست وی با پمپ باد باتری خور، یکی از راحت ترین تشک بادی مسافرتی و خانگی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای ویژگی ها و خصوصیت های دیگری همچون بالش بادی سرخود و ساختار فایبرتک می باشد. طراحی رویه این محصول به صورت مواج در نظر گرفته شده تا با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. همچنین استفاده از ساختار فایبرتک در داخل بدنه موجب ثبات بیشتر در سطح رویه تشک در زمان خواب شده تا در نتیجه مانع از فرو رفتن این قسمت از بدنه اصلی شود. همانطور که اشاره کردیم روی دیواره افقی بدنه یک پمپ باد باتری خور تعبیه شده که امکان راه اندازی و حتی تخلیه باد این تشک بادی بست وی را فراهم می سازد. از آنجایی که این پمپ به صورت باتری خور ساخته شده، این تشک را برای استفاده در سفر های کمپینگ و طبیعت گردی مناسب کرده است.

ابعاد تشک بادی 1 نفره بالش دار بست وی برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده و تا 136 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل می کند بنابراین مانعی برای استفاده افراد سنگین وزن وجود نخواهد داشت. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3.5 کیلوگرمی به همراه یک ساک حمل عرضه می شود. متریال و جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل بوده و از روکش جیر تنها برای قسمت رویه استفاده شده است تا محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت ایجاد کند. این متریال انعطاف بالایی داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شود. همجنین مقاوم بودن در برابر نور آفتاب و برخورد آب از دیگر خصوصیت های این متریال محسوب می شود. برای خرید تشک بادی 1 نفره با پمپ باد باتری خور کافیست پس از ثبت سفارش در سایت نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۶ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۳.۵ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد برقی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...