تشک بادی

تشک بادی یک نفره کودک اینتکس مدل 66803

از {{model.count}}

intex 66803 inflatable kids mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره کودک اینتکس محصولی بسیار زیبا و جذاب از شرکت اینتکس می باشد که در رنگ های متنوع و بسیار زیبایی همانند آبی و نارنجی تولید شده است. این تشک بادی قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان بوده و دارای یک عدد بالش بادی نیز می باشد که با وجود آن شما دیگر نیازی به استفاده از بالش های دیگر نخواهید داشت. در ادامه مطلب می توانید جزئیات دقیق تری را از این تشک بادی کودک مشاهده بفرمایید.

تشک بادی یک نفره کودک اینتکس مدل 66803 طراحی شده برای کودکان و نوجوانان بوده که به وسیله آن می توانند استراحتی لذت بخش و سرتاسر آرامش را تجربه کنند. این محصول یکی از جذاب ترین و خاص ترین تشک بادی های تولید شده برای کودکان می باشد که دارای کیفیت بدنه بسیار خوب و زیبایی ظاهری بالایی است. شرکت اینتکس این تشک بادی کودک را در دو رنگ آبی و نارنجی تولید کرده است که هز دوی این رنگ ها از زیبایی به خصوصی برخوردار بوده و می تواند جلوه ی نشاط بخشی را به اتاق خواب کودک هدیه دهد.

فرم کلی این محصول همانند تمامی تشک بادی ها به شکل مستطیل می باشد. بدنه آن تولید شده از وینیل بوده و قسمت سطح آن نیز دارای یک روکش مخمل است که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک بادی شده و در حین استراحت احساس آرامش خاصی را به شما می بخشد. قسمت کناره آن از وینیل براق و قسمت کف تشک نیز از وینیل دو لایه بوده و دارای قابلیت ضد آب است. بر روی بسته بندی این محصول یک عدد بالش بادی نیز قرار داده شده است و با وجود آن شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت خرید بالش بادی نخواهید داشت.

از این محصول می توان در مسافرت ها نیز بهره مند شد. چرا که تشک بادی یک نفره کودک اینتکس دارای ابعاد بسته بندی بسیار مناسبی بوده و شما می توانید آن را در هر شرایطی همراه خود داشته باشید. این محصول در ابعادی از جمله طول: 157 سانتی متر، عرض: 88 سانتی متر و ارتفاع: 18 سانتی متر تولید گردیده است. تحمل وزن آن نیز 75 کیلوگرم بوده و مناسب استفاده کودکان و نوجوانان می باشد. شما می توانید این تشک بادی 1 نفره را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بفرمایید.


تشک بادی یک نفره کودک محصولی از شرکت اینتکس یکی از معدود تشک بادی مخصوص سنین زیر 6 سال بوده که در رنگبندی مختلف تولید شده است. این محصول دارای دو مدل با بالش بادی و بدون بالش بادی بوده که این مدل از یک بالش بادی مجزا متناسب با سایز سر کودکان شما بهره می برد. محصولی که فضایی راحت برای خواب و استراحت های کوتاه مدت ایجاد کرده و می تواند در منزل، مهد کودک ها، مسافرت ها و فضای باز کاربرد داشته باشد به همین دلیل استقبال ویژه ای از این تشک بادی اینتکس می شود بنابراین برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این محصول در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

تشک بادی کودک

طراحی و ساخت تشک بادی

همانطور که در تصاویر این محصول نیز قابل مشاهده بوده طراحی بدنه تشک بادی کوچک اینتکس به صورت مستطیلی بوده و از رویه مواج برخوردار می باشد. رویه مواج به کار برده شده در بسیاری از انواع تشک بادی بزرگسال نیز دیده می شود زیرا که با پوشش بهتر اعضای بدن فضایی راحت را برای خواب ایجاد کرده و در نهایت با جریان دادن هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. جهت راه اندازی این تشک می توانید از دریچه هوای دابل لاک تعبیه شده روی دیواره افقی بدنه استفاده کنید. باد زدن این تشک تنها توسط انواع پمپ باد محصولات بادی در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

جنس و متریال تشک بادی

جنس بدنه مهمترین ویژگی در تولید انواع محصولات بادی محسوب می شود زیرا تعیین کننده کیفیت و طول عمر این محصولات می باشد. در این تشک بادی ارزان کودک از پلاستیک PVC استفاده شده که متریالی سبک و با انعطاف بالا محسوب می شود به همین دلیل در کنار داشتن کیفیت لازم، در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن بوده تا در زمان حمل در مسافرت ها اشغال فضای بسیار کمی را داشته باشد. قسمت کف و دیواره ها روکش وینیل ضد آب داشته و برای رویه تشک نیز از روکش جیر برای راحتی بیشتر کودکان شما استفاده شده است. این متریال خصوصیت مهمی همچون قابلیت تعمیر داشته تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. گفتنی است که به دلیل ضد آب بودن قسمت کف و دیواره ها و همچنین نوع ساختار بدنه می توانید از این محصول به عنوان تشک بادی روی آب در استخر ها نیز استفاده نمایید.

تشک بادی 1 نفره مهد کودک

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد راه اندازی شده تشک بادی کودک اینتکس برابر با (طول: 157 سانتی متر، عرض: 88 سانتی متر، ارتفاع: 18 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 75 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کاهش یافته و با توجه به داشتن وزن بسته بندی 2 کیلوگرمی به سادگی قابل حمل خواهد بود. دقت داشته باشید که تشک مورد نظر را تا حدی استاندارد باد کنید زیرا باد زیاد باعث فشار بیشتر روی درز ها و لایه های داخلی شده بنابراین از مقدار تحمل وزن ذکر شده کاسته خواهد شد. در صورتی که هنگام باد زدن، تشک کودک استحکام و شکل لازم را گرفت می توانید به عمل باد زدن خاتمه دهید.

تشک کودک باشو مسافرتی

در پایان...

تشک بادی 1 نفره کودک تولید شده در رنگ های جذاب، از پر فروش ترین و معدود ترین تشک بادی مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته و همچنین در مسافرت ها توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. برای خرید تشک بادی کودک می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در فروشگاه مستر اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاه برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
157 سانتی متر
عرض
88 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
تحمل وزن
75 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...