تشک بادی

تشک بادی یک نفره کلمن مدل 2000002842

از {{model.count}}

coleman 2000002842 one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره کلمن یکی از با کیفیت ترین تشک بادی مسافرتی و قابل استفاده در فضای باز بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی دارای خاصیت طبی و رویه ضد تعریق بوده و به همراه خود یک ساک حمل برای جا به جایی راحت تر با ابعاد کوچکتر دارد.

تشک بادی یک نفره کلمن یکی از با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که برای استفاده در منزل، محل کار و بخصوص مسافرت ها عرضه شده است. تشک بادی کلمن دارای مدل های مشابهی بوده که کمی از نظر متریال داخلی، رنگ و همچنین ابعاد متفاوت هستند اما در کارکرد مشابه هم می باشند. طراحی و ساختار رویه این محصول به صورت مواج و مشبک بوده به همین دلیل هنگام استفاده اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد کرد. پایه های باد شونده در داخل بدنه نیز از دیگر ویژگی های حرفه ای در طراحی بدنه بوده تا از فرو رفتن سطح رویه کاملا جلوگیری کند.

تشک بادی تک نفره کلمن ثبات بالایی در سطح رویه خود داشته از همین رو خاصیت طبی بودن را نیز فراهم ساخته است. استحکام خوب این تشک بادی تحمل وزن 136 کیلوگرمی را فراهم ساخته از همین رو خیال افراد سنگین وزن نیز بابت استفاده از این محصول راحت خواهد بود. تشک بادی سفری کلمن ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و برای سایر قسمت های بدنه نیز از روکش وینیل استفاده شده تا در برابر نفوذ آب مقاومت لازم را داشته باشد. متریالی با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را فراهم ساخته تا توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی در سفر های طبیعت گردی قابل حمل باشد. برای خرید تشک بادی یک نفره کلمن کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در فروشگاه نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...