تشک بادی

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67680

از {{model.count}}

bestway 67680 one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67680 محصولی جدید و با کیفیت شرکت Bestway بوده که در سال 2022 تولید و به بازار محصولات بادی معرفی شده است. این تشک بادی ارزان از وینیل تولید شده و رویه آن به صورت مواج و ضد تعرق طراحی گردیده است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده کنید.

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67680 یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین تشک بادی های تولید شده توسط Bestway می باشد که تولید سال 2022 است. این محصول از ساختار بسیار با کیفیتی برخوردار بوده و به همین دلیل توانسته است تا محبوبیت بالایی را در میان خریداران داشته باشد. طراحی بدنه بسیار زیبا و رنگ بدنه جذاب آن، این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند از این محصول در هر منزلی با هر نوع دکوراسیونی استفاده بنمایند. چرا که زیبایی آن، جلوه خاصی به محیط می دهد. لازم به ذکر است که این تشک قابل استفاده به عنوان تشک بادی مسافرتی و تشک بادی کمپینگ نیز بوده و از ان می توان در سفر ها و یا درون چادر مسافرتی برای خواب و استراحت بهره برد. ساختار این محصول به صورت طبی طراحی گردیده و از تکنولوژی فایبرتک نیز برخوردار می باشد.

سطح تشک بادی ارزان بست وی به صورت مواج ساخته شده است. این امر سبب ضد تعریق شدن محصول شده و مانع از عرق کردن بدن در هنگام استراحت طولانی بر روی تشک می گردد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. همچنین این تشک، گزینه ای عالی برای استراحت افرادی می باشد که از درد ها و اسپاسم ها رنج می برند و می تواند به تسکین بخشیدن به درد های آن ها کمک کند. در قسمت بالایی این تشک یک برآمدگی وجود دارد که آن بالش بادی می باشد.

با وجود این قابلیت شما یک بالش بادی طبی را در اختیار داشته و دیگر نیازی به هزینه کردن بابت خرید بالش بادی نخواهید داشت. قسمت زیر و دیواره تشک بادی 1 نفره تولید شده از وینیل براق می باشد. سطح آن نیز از وینیل با روکش مخمل تولید شده است. طول این تشک 188 سانتی متر، عرض آن 99 سانتی متر و ارتفاع آن 30 سانتی متر می باشد. ابعاد بسته بندی تشک نیز 35×33×7 سانتی متر متر است که با توجه به حجم بسته بندی 2.7 کیلوگرمی آن، به راحتی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید تشک بادی، با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۶ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۲.۷ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...