تشک بادی

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67556

از {{model.count}}

bestway 67556 one person inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بست وی یکی از خاص ترین و زیبا ترین تشک بادی های تولید شده در دنیا می باشد که دارای یک عدد بالش بادی سرخود به صورت متصل به بدنه بوده و در واقع تنها تشک بادی موجود در بازار می باشد که دارای یک عدد پمپ باد برقی نیز است. این تشک بادی قابل استفاده برای استراحت، خواب، مطالعه و ... می باشد که می توانید در ادامه مشخصات بیشتری از آن را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67556 یکی از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین تشک بادی های تولید شده ی شرکت بست وی بوده که از سال 2018 تا 2021 به صورت هر ساله تولید و روانه بازار گردیده است. این تشک بادی 1 نفره به دلیل طراحی بسیار زیبا و ساده ای که دارد و همینطور کیفیت بدنه و دوام خوب آن توانسته است تا به یکی از محصولات محبوب شرکت bestway تبدیل شده و فروش بسیار خوبی را برای این شرکت رقم بزند. تشک بادی بست وی قابل استفاده درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی می باشد که افراد می توانند از آن برای استراحت و خوابی آرام و لذت بخش بهره برده و دیگر افراد نیز که از بیماری و درد های عضلانی رنج می برند می توانند از ان استفاده کرده و درد های خود را تسکین ببخشند.

این تشک دارای یک عدد بالش بادی سرخود نیز می باشد که با راه اندازی تشک این بالش به صورت خودکار راه اندازی شده و کاملا طبی طراحی شده است. جنس بدنه تشک بادی تک نفره بست وی همانند دیگر محصولات بادی این شرکت تولید شده از وینیل بوده که قسمت کف آن از وینیل دو لایه و ضد آب، قسمت کناره تشک از وینیل براق و سطح تشک نیز از وینیل با روکش مخمل ساخته شده است. این نوع از متریال دارای دوام بسیار خوبی بوده و دارای تحمل وزن بالایی می باشد.

تنها نیاز است تا برای جلوگیری از پاره شدن آن از برخورد اجسام تیز با بدنه آن جلوگیری نمایید. قسمت سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که علاوه بر طبی بودن، قابلیت ضد تعریق را به آن بخشیده و این امر سبب می شود تا در هنگام خواب و یا استراحت، از عرق کردن بدن جلوگیری کرده و استراحتی لذت بخش و سرشار از آرامش را به شما هدیه دهد. شما می توانید این تشک بادی یک نفره بست وی را از فروشگاه اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران و فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
برقی 220 ولت
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...