تشک بادی

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67539

از {{model.count}}

bestway 67539 inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بست وی محصولی با کیفیت و بسیار زیبا می باشد که توسط شرکت bestway تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی دارای عرض 99 سانتی متر بوده و از سری تشک بادی های عریض این شرکت محسوب می شود. جنس بدنه این تشک یک نفره از وینیل با روکش مخمل بوده و دارای دوام بسیار خوبی می باشد. در ادمه می توانید مشخصات دقیق تری را از این تشک بادی مشاهده بفرمایید.

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67539 یک تشک بادی با ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشد که از کیفیت بدنه بسیار خوبی نیز برخوردار بوده و توانسته است تا به واسطه همین کیفیت بسیار عالی رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و به یکی از محصولات بادی پر فروش شرکت بست وی در سال 2020 تبدیل شود. این تشک بادی همانطور که از نامش پیداست دارای ظرفیت یک نفره بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ طوسی می باشد. فرم کلی آن به صورت مستطیلی طراحی شده است و با توجه به رنگ بدنه بسیار زیبایی که دارد این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند از ان در منزل با هر نوع دکوراسیونی استفاده کرده و آن را با وسایل درون منزل خود ست نمایند.

این محصول قابل استفاده درون منزل، محل کار، اتاق خواب، خانه های دانشجویی و همینطور در مسافرت ها برای استفاده درون چادر مسافرتی می باشد. با توجه به وزن و ابعاد بسته بندی مناسبی که دارد به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ دردسری و به آسانی آن را با خود حمل کنید. جنس بدنه تشک بادی 1 نفره بست وی تولید شده از پی وی سی می باشد. قسمت کف ان به صورت دو لایه، قسمت کناری تشک از وینیل براق و سطح تشک بادی نیز از وینیل با روکش مخمل تولید شده است.

رویه این محصول همانند اکثر تشک بادی ها و تخت خواب های بادی به صورت مواج طراحی شده که دارای قابلیت ضد تعریق بوده و در هنگام خواب و یا استراحت از عرق کردن بدن جلوگیری می کند. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 188 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر می باشد. شما می توانید این تشک بادی یک نفره بست وی را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...