تشک بادی

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76 مدل 67000

از {{model.count}}

bestway 67000 single airmattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76 سانتی متر کوچکترین تشک بادی تک نفره تولید شده با برند تجاری پاویلو بوده که از رویه ای مواج و ضد تعریق بهره مند بوده وجهت استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76 سانتی متر یکی از بهترین تشک بادی تولید شده پاویلو شرکت بست وی برای استفاده در منزل ، محل کار و همچنین مسافرت ها می باشد. این تشک بادی در واقع در یک خانواده ای از تشک بست وی تولید شده که از نظر طراحی و ساختار بدنه مشابه هم بوده و تنها از نظر ابعاد و تحمل وزن و همچنین ظرفیت با هم متفاوت هستند از همین رو تنوع میان آنها بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. طراحی و ساختار رویه این محصول به صورت مواج و مشبک بوده که می توان به خوبی اعضای بدن در تماس با تشک را به خود جذب کند در نتیجه محلی راحت برای خواب ایجاد خواهد کرد.

همچنین فواصل ایجاد در سطح رویه با عبور جریان هوا از خود مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و رنگ دیگری از آن در بازار محصولات بادی موجود نمی باشد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به دریچه باد دابل لاک تعبیه شده روی دیواره افقی جهت راه اندازی و باد زدن توسط انواع پمپ باد محصولات بادی اشاره کرد. از آنجایی که شرکت تولید کننده برای این تشک پمپ باد در نظر نگرفته می توانید انواع پمپ محصولات بادی را از فروشگاه مستر اینتکس به همراه محصول خود تهیه کنید.

جنس و متریال به کار برده شده در این تشک بادی از پلاستیک PVC بوده که رایج ترین جنس بدنه به کار برده شده در انواع تشک بادی می باشد. این نوع متریال دارای انعطاف پذیری بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را به راحتی فراهم سازد. در قسمت بیرونی از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل برای قسمت کف و دیواره ها استفاده شده تا ساختار بدنه دو لایه ایجاد کند. بدنه ای که در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم بوده و در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد مانند روز اول خود خواهد بود.

با توجه به ضد آب بودن بدنه و ساختار مشابه با تشک بادی روی آب می توانید از این محصول نیز برای اهداف تفریحی در داخل استخر ها استفاده نمایید. گفتنی است که ابعاد راه اندازی شده این کالا به (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) رسیده که به راحتی تا یک نفر در سنین مختلف از جمله بزرگسالان را در خود جای خواهد داد. طبق این ابعاد تحمل وزن آن به 150 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای تشک بادی بست وی خواهد بود. برای خرید تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76 سانتی متر می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

طول
185 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
1750 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...