تشک بادی

تشک بادی یک نفره با پمپ پدالی اینتکس مدل 66927

از {{model.count}}

intex 66927 one person air mattress with pedal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باد پدالی سرخود از پر کاربرد ترین تشک بادی مسافرتی و خانگی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای دریچه باد دابل لاک بوده از همین رو غیر از پمپ باد تعبیه شده روی بدنه توسط پمپ باد های مجزا نیز قابل راه اندازی خواهد بود. از ویژگی های دیگر در این تشک بادی اینتکس می توان به رویه مواج و ضد تعریق و مقاوم بودن آن در برابر آب اشاره کرد.

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باد پدالی متصل به بدنه از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین تشک بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده زیرا با توجه به کیفیت ساخت خوب خود و داشتن پمپ باد سرخود، علاوه بر منزل و ویلا برای مسافرت ها نیز بسیار پر کاربرد خواهد بود. طراحی و ساختار قسمت رویه مشابه مدل های دیگر خود به صورت مواج بوده از همین رو موجب با جریان دادن هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری می کند. ساختار داخل بدنه به صورت فایبرتک بوده از همین رو استحکام بالایی در قسمت رویه ایجاد کرده تا در زمان استفاده باعث فرو رفتگی نشود. همانطور که اشاره کردیم این محصول توسط پمپ باد پدالی سرخود راه اندازی شده و هوای داخل آن از طریق دریچه باد روی دیواره افقی تخلیه می شود.

تشک بادی اینتکس مسافرتی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که در حالت جمع شده ابعاد کمتری را به خود می گیرد تا به راحتی قابل جا به جایی باشد. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که تنها از روکش جیر برای قسمت رویه استفاده شده بنابراین محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد خواهد کرد. این متریال انعطاف بالایی داشته از همین رو در حجم کوچکتری قابل جمع شدن می باشد. با توجه به متریال قوی و ساختار مستحکم بدنه تحمل وزن تشک بادی پمپ دار اینتکس برابر با 136 کیلوگرم می باشد بنابراین افراد سنگین وزن نیز می توانند از این تشک با خیالی راحت استفاده کنند. برای خرید تشک بادی یک نفره با پمپ پدالی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پمپ باد پدالی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...