تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 66967

از {{model.count}}

intex 66967 one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس در رنگ سبز از پر فروش ترین تشک بادی خانگی و مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استراحت های طولانی مدت و خواب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول رویه مواج و ضد تعریق داشته و تمام قسمت های کف و دیواره ها ضد آب می باشد از همین رو قابلیت استفاده به عنوان تشک روی آب جهت تفریحات آبی را نیز دارد. از ویژگی های دیگر این تشک بادی تک نفره می توان به قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ باد محصولات بادی و داشتن حجم بسیار کم در حالت جمع شده اشاره کرد.

تشک بادی یک نفره اینتکس در رنگ سبز یکی از پر فروش ترین تشک بادی سبک و مقرون به صرفه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که نه تنها در منزل بلکه برای مسافرت های کمپ و طبیعت گردی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه این محصول مشابه مدل های دیگر خود بوده و از رویه ای مواج و ضد تعریق برخوردار است. در دیواره افقی بدنه یک دریچه باد دابل لاک تعبیه شده تا امکان راه اندازی توسط انواع پمپ باد محصولات بادی را داشته باشید. ابعاد راه اندازی شده تشک بادی مسافرتی اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 136 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند از همین رو می تواند گزینه خوبی برای خواب در داخل انواع چادر مسافرتی باشد.

جنس بدنه و متریال اصلی تشک بادی 1 نفره اینتکس از پلاستیک PVC با انعطاف پذیری بالا بوده که امکان جمع شدن در ابعاد های کوچکتر را دارد. این متریال دارای روکش جیر در قسمت رویه بوده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. همچنین برای دیواره ها و کف نیز از روکش وینیل استفاده شده است از همین رو در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. نوع طراحی بدنه و متریال ضد آب این تشک اینتکس باعث شده تا امکان استفاده به عنوان یک تشک تفریحی روی آب های کم عمق مانند استخر ها را نیز داشته باشید. برای خرید تشک بادی یک نفره اینتکس سبز رنگ کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...