تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64780

از {{model.count}}

intex 64780 travel airmattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس از سری تشک بادی مسافرتی و بسیار سبک تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای طراحی و ساختار رویه مواج با متریال مقاوم می باشد از همین رو فضای باز و در داخل چادر مسافرتی استفاده می شود. این تشک بادی اینتکس به همراه ساک حمل و پمپ باد توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی یک نفره اینتکس با ارتفاع کوتاه یکی از انواع تشک بادی مسافرتی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در فضای باز ، داخل انواع چادر مسافرتی و سفر های مختلف عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار مشابه دیگر تشک بادی موجود در بازار داشته با این تفاوت که ساختار کم حجم تر و سبک تری دارد تا به راحتی در سفر های مختلف قابل حمل باشد. این محصول ابعاد راه اندازی شده (طول: 136 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 15 سانتی متر) داشته که برای استفاده یک نفر در سنین بزرگسال مناسب خواهد بود. 

تشک بادی اینتکس سفری کاربردی مانند یک زیرانداز یک نفره داشته با این تفاوت که ضخامت آن کمی بیشتر می باشد تا فاصله لازم را بین افراد با زمین ایجاد کند. طراحی و ساختار رویه آن نیز به صورت مواج در نظر گرفته شده تا با پوشش بدن و عبور جریان هوا از تعریق بالا جلوگیری کند. تشک بادی تک نفره بزرگسال دارای متریالی از پلاستیک PVC وینیل با روکش برزنتی در قسمت رویه بوده و از روکش وینیل دو لایه در قسمت کف استفاده شده تا بدنه ای ضخیم و مقاوم را ایجاد کند. این نوع متریال در برابر آب و نور آفتاب و همچنین قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف مقاوم بوده به همین دلیل طول عمر بالایی خواهد داشت.

مهمترین قسمت بدنه لایه های فایبرتک یا همان الیافی به کار برده شده در داخل بدنه بوده که باعث افزایش استحکام این تشک بادی سبک شده است. این لایه ها سطح رویه طبی ایجاد کرده و مانع از فرو رفتن رویه تشک در زمان استفاده می شوند. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن یک پمپ باد دستی با قابلیت راه اندازی انواع محصولات بادی و یک ساک حمل مخصوص و ضد آب آن اشاره کرد. برای خرید تشک بادی یک نفره اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
لایه های داخلی فایبرتک
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد دستی مجزا
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...