تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64756

از {{model.count}}

intex 64756 air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس قابل استفاده به عنوان تشک بادی مسافرتی، تشک بادی طبی و تشک بادی داخل چادر است که توسط شرکت اینتکس تولید و در بازار عرضه شده است. مشخصات بیشتری از این محصول را می توانید در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید.

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64756 از تشک بادی های بسیار با کیفیت و کاربردی شرکت intex می باشد دارای ساختار مستطیلی شکل بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های مشکی و سرمه ای می باشد. این محصول قابل استفاده درون منزل، محل کار و همچنین مناسب برای استراحت در مسافرت ها نیز می باشد و می توان از آن درون چادر های مسافرتی و کمپینگ ها استفاده نمود. این محصول همانند تخت بادی به صورت طبی طراحی و تولید شده است که مناسب برای استفاده تمامی افراد بوده و می تواند درد های عضلانی آن ها را تسکین بخشیده و یا از دچار شدن به درد در ناحیه کمر و گردن جلوگیری کند. 

تشک بادی طبی 1 نفره اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که با نام دیگر پی وی سی (pvc) نیز شناخته می شود یک متریال مقاوم در برابر فشار بوده و از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار می باشد. تنها مشکلی که برای این متریال به وجود می آید این است که در اثر برخورد اجسام تیز پاره می شود. اما جای هیچ نگرانی ای نیست. چرا که این محصول و تمامی محصولات بادی قابل تعمیر بوده و شما می توانید از خدمات پس از فروش شرکت مستر اینتکس بهره مند شوید. تشک بادی مسافرتی اینتکس همانطور که از نامش پیداست از ظرفیت یک نفره برخوردار بوده و در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. لازم به ذکر است که یکی از مزیت های این محصول این است که دارای روکش مخمل بوده و سطح آن نیز به صورت مواج طراحی شده است که از قابلیت ضد تعریق برخوردار می باشد. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


تشک بادی یک نفره اینتکس یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی خانگی و مسافرتی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به صورت تک رنگ و در رنگ سرمه ای تولید می شود. این محصول دارای کیفیت کافی در برابر قیمت مناسب خود بوده و دارای حجم کم و وزن سبک برای جا به جایی راحت می باشد. با توجه به اینکه از این مدل تشک بادی اینتکس در سایز و ابعاد های دیگر نیز تولید شده، باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان باشد...

تشک بادی ارزان اینتکس

طراحی و ساختار تشک بادی

طراحی و ساختار بدنه تشک بادی 1 نفره اینتکس در فضای داخلی به صورت لایه لایه ای بوده که موجب افزایش استحکام تشک و ایجاد ثبات در قسمت رویه هنگام استفاده می شود. رویه این تشک نیز به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا باعث جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. جهت راه اندازی این تشک می توان از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کرد. برای این کار کافیست نازل پمپ باد مربوطه را به دریچه هوای تعبیه شده در دیواره افقی متصل نموده و سپس اقدام به باد زدن کرد. لازم به ذکر است که نوع طراحی بدنه اجازه استفاده از این تشک روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها را فراهم می سازد.

تشک بادی 1 نفره اینتکس

جنس و متریال ساخت تشک بادی

تشک بادی ارزان یک نفره اینتکس تولید شده از متریال پلاستیک با دوام PVC بوده که از دو نوع روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. روکش جیر برای رویه جهت ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب و از روکش وینیل برای دیواره ها و قسمت کف جهت مقاوم تر شدن بدنه در برابر برخورد آب به کار برده شده است از همین رو بدنه ای با ساختار دو لایه را خواهیم داشت. جنس بدنه این تشک انعطاف بالایی داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و در مسافرت ها نیز حمل و استفاده شود. از خصوصیت های دیگر متریال تشک بادی اینتکس می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. البته تا زمانی که از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به صورت صحیح از آن استفاده کنید، طول عمر آن افزایش پیدا کرده و آسیبی نخواهد دید.

جنس بدنه تشک بادی اینتکس

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد راه اندازی شده تشک بادی مسافرتی و داخل چادر اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان می باشد. تحمل وزن آن به 136 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده سنگین وزن را جهت استفاده از این محصول راحت کرده است. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش داده و قصد سفت تر کردن تشک را داشته باشید، به دلیل فشار بیشتر روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. این تشک در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن سبک 2 کیلوگرمی عرضه می شود.

ابعاد تشک بادی یک نفره اینتکس

سوالات متداول

  • تشک بادی اینتکس در چه نوع چادر مسافرتی قابل استفاده است؟

با توجه به ابعاد ذکر شده برای این تشک بادی تک نفره اینتکس، امکان استفاده از آن در داخل تمامی مدل های تولید شده از چادر مسافرتی، چادر کمپینگ و حتی چادر کوهنوردی فراهم می باشد در نتیجه نگرانی بابت جا نگرفتن این تشک در چادر مورد نظر خود نخواهد بود.

  • سریع ترین روش برای راه اندازی تشک بادی اینتکس چیست؟

برای راه اندازی سریع تشک اینتکس می بایست از انواع پمپ باد برقی، فندکی، شارژی و یا باتری خور استفاده کرد. این نوع پمپ ها علاوه بر راه اندازی و مکش باد سریع، زحمت خاصی را برای افراد نخواهد داشت. گرچه پمپ باد پدالی و یا پمپ باد دستی سایز بزرگ نیز برای راه اندازی سریع و با هزینه ای مقرون به صرفه تر مناسب خواهند بود.

در پایان...

تشک بادی یک نفره اینتکس یکی از سبک ترین، کوچکترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی بزرگسال عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس در رنگ سرمه ای بوده که نه تنها در منزل و محل کار بلکه در مسافرت ها و استفاده در فضای داخلی انواع چادر مسافرتی نیز کاربرد خواهد داشت. برای خرید تشک بادی اینتکس می توانید به روش حضوری، آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کرده و در مدت زمان کوتاهی کالای خود را تحویل بگیرید.

طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...