تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باد مدل 64145

از {{model.count}}

intex 64145 one person air mattress with pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باد برقی و بالش بادی سرخود از جدید ترین تشک بادی خانگی تولید شده برای سنین بزرگسال به همراه رویه مواج و ضد تعریق تولید شده به صورت تک رنگ دارای لایه های داخلی فایبرتک عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 2021 سری جدید از تشک بادی خانگی تولید شده به صورت تک رنگ و در رنگ مشکی بوده که در سه سایز متفاوت توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. تشک بادی یک نفره اینتکس به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود به عنوان تشک خانگی برای سنین بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده به همین دلیل تا مقدار 136 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو برای استفاده افراد سنگین وزن نیز پاسخگو خواهد بود.

از ویژگی های مهم در این محصول همانطور که اشاره کردیم متصل بودن پمپ بادی بوده که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن این تشک را راه اندازی و جمع کنید. همچنین یک بالش بادی سرخود نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده که با باد زدن به آن به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. تشک بادی بالش دار اینتکس از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه خود بهره برده که موجب افزایش استحکام بدنه و سطح رویه برای جلوگیری از فرو رفتگی خواهد شد.

بدنه اصلی ساخته شده از جنس و متریال پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای رویه و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف و دیواره ها به کار برده شده است. این نوع متریال بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده اما با وجود ضخامت خوب خود انعطاف پذیری بالایی نیز برای جمع شدن در حجم و ابعاد کوچکتر خواهد داشت به همین دلیل برای استفاده در سفر های بلند مدت در ویلا و باغ اشغال فضای بسیار کمی خواهد داشت. از ویژگی های دیگر تشک بادی یک نفره الیاف دار مشکی می توان به رویه مواج و ضد تعریق آن اشاره کرد. برای خرید تشک بادی یک نفره با پمپ اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای بالش بادی سرخود
دارای لایه های داخلی فایبرتک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...