تشک بادی

تشک بادی کودک اینتکس مدل 66801

از {{model.count}}

intex 66801 kids air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی کودک اینتکس در سه رنگ آبی، سرخابی، سبز و نارنجی تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول که یک تشک بادی ارزان قیمت به شمار می رود مناسب استفاده کودکان و نوجوانان بوده که آن ها می توانند به وسیله تشک اینتکس استراحت با کیفیتی را تجربه بنمایند. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است.

تشک بادی کودک اینتکس مدل 66801 یکی جذاب ترین تشک های اینتکس می باشد که به تازگی تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول از کیفیت بدنه بسیار عالی و طراحی زیبایی برخوردار می باشد. از این تشک می توان درون اتاق کودک و همینطور در مسافرت ها استفاده نمود. محصول مناسب کودکان و نوجوانان طراحی شده است و از ابعاد کوچکی بهره مند است که به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی آن را در هر فضایی حتی درون چادر های مسافرتی و یا چادر های بازی کودک نیز استفاده کنند.

تشک بادی یک نفره کودک اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. در قسمت کف این تشک از وینیل دو لاسه استفاده شده و دیواره آن نیز از وینیل براق است. سطح تشک همانند تخت خواب بادی های اینتکس و تشک بادی های اینتکس از وینیل با روکش مخمل طراحی و تولید گردیده است. رویه شیار دار یا مواج این محصول نیز، تشک را دارای قابلیت ضد تعریق نموده که مانع از عرق کردن بدن به هنگام خواب و استراحت می شود. همچنین یک عدد بالش بادی نیز درون بسته بندی این محصول قرار داده شده است که با وجود آن دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه بالش نمی باشد.

ابعاد تشک بادی کودک طراحی شده در طول: 160 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر و ارتفاع: 18 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 75 کیلوگرم و وزن بسته بندی تشک نیز 2 کیلوگرم است. با توجه به ابعاد مناسب و وزن بسیار کمی که این محصول دارد، این امکان را ایجاد می کند تا به راحتی بتوان آن را به مکانی دیگر منتقل نمود. شما می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر درباره خرید تشک بادی و همینطور اطلاع از قیمت تشک بادی با همکاران ما در فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.


تشک بادی کودک اینتکس، یکی از پر فروش ترین تشک بادی مخصوص سنین بالای 3 سال بوده که در رنگبندی مختلف توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. تشک بادی یکی از کاربردی ترین و سبک ترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب محسوب شده که به دلیل حجم کم خود امکان استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت ها، محل کار، منزل و ... را به مصرف کنندگان خود می دهد. این تشک بادی نیز با طراحی مناسب خود فضایی راحت را برای خواب کودکان و نوجوانان ایجاد کرده که حتی امکان استفاده داخل انواع چادر مسافرتی را نیز فراهم خواهد ساخت. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این محصول می پردازیم...

تشک بادی کودک اینتکس

طراحی و ساختار بدنه تشک بادی

طراحی و ساختار بدنه تشک بادی نوجوان اینتکس به صورت ساده و مستطیلی شکل بوده و مشابه با مدل های بزرگتر خود تولید شده است. این کالا سطح رویه مواج و موازی شکل داشته تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا به خوبی مانع از تعریق بالای کودکان شود. همچنین استفاده از لایه های ضخیم PVC در ساختار داخلی نیز خود تاثیر بسزایی در استحکام سطح رویه و جلوگیری از فرو رفتن این قسمت در زمان استفاده خواهد داشت. یک بالش بادی مجزا متناسب با رنگ تشک نیز همراه این کالا قرار داده شده تا نیازی به استفاده از بالش های غیر بادی با حجم و وزن بالا نباشد.

تشک بادی 1 نفره کودک

جنس و متریال تشک بادی

جنس بدنه که مهمترین ویژگی در تولید یک محصول بادی برشمرده شده، در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. متریال به کار رفته در این تشک بادی 1 نفره کودک از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل برای دیواره ها و قسمت کف استفاده شده است. این متریال در برابر برخورد آب مقاوم بوده به همین دلیل می توانید به عنوان تشک بادی روی آب در استخر ها نیز استفاده نمایید. انعطاف بالای جنس بدنه برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن، از دیگر خصوصیت های متریال این محصول به حساب می آید.

جنس بدنه تشک بادی کودک

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد باد شده تشک بادی یک نفره کودک برابر با (طول: 160 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 18 سانتی متر) بوده که تا مقدار 75 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین با توجه به داشتن رنگبندی شاد و جذاب می تواند بهترین گزینه برای کودکان پسر و دختر جهت داشتن خوابی راحت در فضای باز و بسته باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2 کیلوگرمی عرضه می شود. جهت راه اندازی آن می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی حتی سایز کوچک پمپ دستی استفاده نمایید.

تشک بادی بالش دار کودک

در پایان...

تشک بادی اینتکس کودک تولید شده در سه رنگبندی مختلف به همراه بالش بادی مجزا یکی از پر فروش ترین تشک بادی برای استفاده در فضای باز، مسافرت ها و منزل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این کالا با حجم کم، وزن سبک و امکان راه اندازی سریع خود به یکی از کاربردی ترین لوازم استراحت بادی برای سنین بالای 3 سال تبدیل شده است. برای خرید تشک بادی کودک اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
160 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
تحمل وزن
75 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...