تشک بادی

تشک بادی کودک اینتکس طرح Frozen مدل 48776

از {{model.count}}

intex 48776 inflatable kids mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی کودک اینتکس طرح Frozen وسیله ای مناسب برای استفاده کودکان می باشد که تولید شرکت اینتکس بوده و از طراحی بسیار جذاب و زیبایی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتر و مشخصات این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی کودک اینتکس طرح Frozen مدل 48776 یکی از تولیدات بسیار جذاب و زیبای کمپانی اینتکس می باشد که برای استفاده کودکان و خردسالان طراحی شده است. این محصول قابل استفاده درون اتاق خواب کودک بوده و به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد می تواند برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد. ساختار این تشک بادی کودک همانند سایر تشک ها به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. وینیل با نام دیگر PVC نیز در دنیا شناخته می شود که متریالی بسیار با کیفیت بوده و دارای دوام بسیار بالایی است و می توان با خیالی راحت از آن در مدت زمانی بسیار طولانی استفاده نمود.

تنها مشکلی که ممکن است برای این نوع از متریال به وجود بیاید سوراخ شدن آن بوده که افراد می توانند با جلوگیری از برخورد اجسام تیز با بدنه آن مانع از پیش آمدن چنین مشکلی بشوند. سطح تشک بادی کودک اینتکس به صورت مواج طراحی شده است. مواج بودن سطح این تشک باعث می شود تا فضای بسیار کمی میان بدن و سطح تشک ایجاد شده و با جریان یافتن هوا از این قسمت مانع از عرق کردن بدن در هنگام خواب و یا استراحت کودک بشود.

لازم به ذکر است که این محصول قابل استفاده به عنوان تشک بادی روی آب نیز می باشد و کودکان می توانند از آن برای تفریحات آبی نیز بهره مند شوند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 157 سانتی متر، عرض: 88 سانتی متر و ارتفاع: 18 سانتی متر طراحی و تولید شده است. شما می توانید این تشک بادی کودک اینتکس با طرح فروزن را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.


تشک بادی کودک اینتکس با طرح فروزن، یکی از معدود تشک بادی طرح دار مخصوص سنین زیر 6 سال بوده که با طرح دیزنی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع در میان ساده ترین تشک بادی خانگی و مسافرتی قرار گرفته و به دلیل حجم و وزن سبک خود در هر مکانی قابل حمل و استفاده برای کودکان خود خواهد بود. تشک بادی در واقع به قابل حمل یا همان پرتابل بودن خود معروف بوده از همین رو نه تنها در منزل و مهد کودک ها بلکه در سفر و داخل انواع چادر مسافرتی نیز قابل استفاده می باشد. برای آشنایی بیشتر با این تشک بادی کوچک به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت...

تشک بادی کودک اینتکس

طراحی و ساخت تشک بادی کودک

همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده طراحی بدنه اصلی به صورت مستطیلی با رویه مواج می باشد. داشتن رویه مواج و موازی شکل در پوشش بهتر اعضای بدن کمک شایانی کرده و با عبور جریان هوا تا مقداری از تعریق کودکان کاسته خواهد شد. همچنین استفاده از لایه های PVC به صورت موازی شکل در داخل بدنه مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب فرزندان شما می شود. جهت راه اندازی این تشک کودک می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. گرچه استفاده از پمپ باد دستی کوچک نیز برای راه اندازی این محصول کافی خواهد بود. برای این کار کافیست نازل پمپ باد را به دریچه هوای تعبیه شده روی دیواره افقی بدنه متصل کنید.

تشک بادی 1 نفره کودک

جنس و متریال تشک بادی کودک

تنها تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با متریال یکسان این محصول بوده که کاملا از متریال پلاستیک PVC وینیل بهره می برد. بدنه ای با ساختار دو لایه که در برابر برخورد آب و نور آفتاب کاملا مقاوم بوده و با توجه به ساختار بدنه می توانید حتی به عنوان تشک بادی روی آب برای تفریحات آبی در استخر ها نیز استفاده نمایید. این متریال انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و به راحتی حمل شود. در صورت که در سطوح مناسب و بدون اشیای تیز این تشک را راه اندازی کرده و از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید این محصول تا چند سال برای مصرف کنندگان طول عمر خواهد داشت. البته در صورت آسیب دیدن نیز امکان تعمیر و استفاده مجدد از تشک فراهم خواهد بود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی کودک

ابعاد باد شده تشک بادی 1 نفره کودک برابر با (طول: 157 سانتی متر، عرض: 88 سانتی متر، ارتفاع: 18 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 60 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد بنابراین بهترین گزینه برای استفاده کودکان پسر و دختر زیر 6 سال خواهد بود. این تشک در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن سبک 1.5 کیلوگرمی عرضه می شود.

تشک بادی کودک فروزن


پرسش های متداول

  • آیا تشک بادی کودک در استخر ها نیز قابل استفاده است؟

بله. این تشک بادی کاملا ضد آب بوده و به توجه به نوع طراحی و ارگونومی ساخت آن می تواند برای تفریحات تابستانی آبی در آب های کم عمق با حفظ تعادل بالا استفاده شود.

  • چگونه تشک بادی کودک را راه اندازی کنیم؟

استفاده از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی برای راه اندازی این نوع تشک تولید و عرضه می شود. پمپ باد دستی سایز کوچک برای راه اندازی این محصول پاسخگو بوده و نیازی به هزینه بیشتر جهت خرید پمپ باد های قوی تر نخواهد بود.

  • در صورت آسیب دیدن تشک بادی می توان آن را تعمیر کرد؟

بله. نه تنها این تشک بادی بلکه تمامی محصولات بادی قابل تعمیر و استفاده مجدد هستند در نتیجه در صورتی که هر قسمتی از بدنه دچار آسیب هایی همچون سوراخ شدن یا پارگی شد می توانید بسته تعمیرات محصولات بادی را از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کرده و اقدام به ترمیم قسمت آسیب دیده کنید در غیر اینصورت تعمیرکاران فروشگاه اینتکس نیز می توانند محصولات شما را با اطمینان بالایی تعمیر کرده تا همانند روز اول استفاده نمایید.

در پایان...

تشک بادی کودک با طرح فروزن یکی از سبک ترین و ارزان ترین تشک بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استراحت های سطحی کودکان در منزل، مهد کودک ها و مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به راحتی راه اندازی شده و قابل استفاده روی آب نیز خواهد بود. برای خرید تشک بادی کودک اینتکس می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی اقدام کنید.

طول
157 سانتی متر
عرض
88 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...