تشک بادی

تشک بادی کمپینگ 1 نفره بست وی مدل 67617

از {{model.count}}

bestway 67617 one person camping air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی کمپینگ 1 نفره پاویلو بست وی، یکی از حرفه ای ترین و متفاوت ترین تشک بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که برای استفاده در داخل چادر مسافرتی، فضای باز و ... کاربرد خواهد داشت. این محصول دارای ساختار بدنه منعطف حتی در حالت بادشو بوده و یک تکیه گاه باد و بالش مجزا به همراه خود دارد تا از این تشک بادی در حالت های متفاوتی استفاده نمایید.

تشک بادی کمپینگ 1 نفره بست وی تحت عنوان پاویلو، یکی از با کیفیت ترین و متفاوت ترین تشک بادی مسافرتی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های آفرودی و طبیعت گردی تولید شده است. این محصول در واقع شامل یک یک تشک، یک تکیه گاه بادی مجزا و یک بالش بادی جداگانه بوده که در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3.5 کیلوگرمی عرضه می شود. ابعاد این تشک بادی یک نفره برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 10.5) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 150 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند.

البته این تشک در حالتی که تکیه گاه مجزا در قسمت زیر آن قرار می گیرد ابعادی برابر با 183 در 70 در 43 سانتی متر ارتفاع به خود می گیرد. گفتنی است که ابعاد بالش مجزا نیز معادل 57 در 26.5 در 10.5 سانتی متر بوده که ارتفاع آن با ارتفاع تشک برابر می باشد. طراحی و ساختار بدنه اصلی این تشک بادی سفری بست وی به صورت انعطاف پذیر بوده به همین دلیل در حالت باد شده نیز تغییر حالت می دهد. ساختار رویه این محصول به صورت مواج عرضی بوده از همین رو هنگام استفاده علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد.

تکیه گاه بادشو مجزای این تشک نیز امکان قرار دادن در هر نقطه از بدنه اصلی را جهت تکیه دادن خواهد داشت. جنس و متریال ساخت تشک کمپینگ بادی پاویلو از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که سطح رویه آن را یک پوشش جیر یا همان مخمل تشکیل می دهد به همین دلیل محلی نرم و راحت برای استراحت فراهم می سازد. برای خرید تشک بادی کمپینگ 1 نفره بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا از طریق شماره تماس سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۰.۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۳.۵ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...