تشک بادی

تشک بادی مسافرتی یک نفره بست وی مدل 67015

از {{model.count}}

bestway 67015 one person travel mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی مسافرتی یک نفره بست وی از سری تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی شرکت bestway می باشد که دارای مواد اولیه درجه یک و ابعاد مناسب برای چادر های مسافرتی و چادر های کوهنوردی است. این تشک بادی از سری تشک بادی ارزان های بست وی بوده و با قیمت مناسب در فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. در ادامه جزئیات دقیق تری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

تشک بادی مسافرتی یک نفره بست وی مدل 67015 یکی دیگر از سری محصولات بادی با کیفیت و منحصر به فرد کمپانی bestway می باشد که به تازگی تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این تشک دارای ساختار طبی بوده و مناسب برای استفاده در مسافرت ها می باشد. از این تشک بادی ارزان می توان در مسافرت ها، درون چادر مسافرتی استفاده نمود. چرا که دارا ارتفاع مناسب و متریال بسیار خوبی بوده که از در تماس بودن رطوبت با بدن افراد جلوگیری می نماید. البته لازم به ذکر است که این محصول فقط قابل استفاده در سفر ها و کمپینگ ها نیست، بلکه می توان از درون منزل نیز بهره مند شد.

طبی بودن این تشک بادی یک نفره می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استراحت افرادی باشد که از درد هایی نظیر درد کمر، پا و گردن رنج می برند. این محصول می تواند با ساختار طبی و رویه مواجی که دارد درد های عضلانی آن ها را تسکین داده و یا از دچار شدن آن ها به این نوع درد ها جلوگیری کند. این تشک بادی تک نفره بست وی دارای طول: 184 سانتی متر، عرض: 65 سانتی متر و ارتفاع: 18 سانتی متر است. تحمل وزن آن نیز 110 کیلوگرم بوده و وزن تشک نزدیک به 2 کیلوگرم می باشد. این محصول با توجه و وزن مناسب و ابعاد بسته بندی بسیار کم حجم، باعث می شود تا بتوان آن را به راحتی به وسیله یک کوله پشتی حمل و به سفر و کمپینگ برد.

متریال استفاده شده برای تولید این تشک یکی از بهترین متریال هایی بوده که تمامی شرکت های تولید کننده محصولات بادی از ان برای تولید محصولات خود بهره می برند. این تشک از وینیل تولید شده است. وینیل که با نام PVC نیز شناخته می گردد یکی از متریال هایی بوده که دارای دوام بالا و مقاومت بسیار خوبی است. سطح این محصول نیز به صورت مواج طراحی گردیده است که مواج بودن سطح آن باعث ضد تعریق شدن تشک شده و از عرق کردن بدن به هنگام استراحت جلوگیری می کند. شما می توانید این تشک بادی ارزان را از فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
184 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...