تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین هایما

از {{model.count}}

haima car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب ماشین هایما، از پر فروش ترین تشک ماشین برای ردیف عقب خودرو هایما و مدل های مشابه بوده که در رنگبندی مختلفی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار پایه دو تکه بوده و از متریال با کیفیت و مطمئنی برخوردار می باشد.

تشک بادی صندلی عقب ماشین هایما از سری تشک ماشین های ساخته شده مناسب برای خودروی هایما می باشد، این تشک ماشین مناسب برای خودروی هایما s7 و s5 می باشد، با نصب و راه اندازی این تشک ماشین بر روی صندلی عقب به صورت کامل، صندلی عقب را می پوشاند و صندلی عقب شما به یک تشک بادی تبدیل می شود. این تشک بادی ماشین در رنگبندی مختلفی ساخته شده است که می توانید هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

تشک بادی صندلی عقب ماشین در مدل های مختلفی ساخته شده است که می توان به سه مدل تشک بادی یک تکه، تشک بادی داخل ماشین دو تکه و تشک بادی صندلی عقب سه تکه اشاره کرد که این مدل از نوع سه تکه می باشد که دارای مقاومت بسیار بالا نسبت به بقیه تشک ماشین ها می باشد و همچنین دوام بالاتری دارد. جنس رویه این تشک ماشین از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این تشک ماشین ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین دارای رویه از جنس جیر می باشد که از تعریق شما در هنگام خوابیدن جلوگیری میکند.

در داخل بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد فندکی دو کاره، دو عدد بالش بادی، تشک بادی، دو عدد کف پایی که یکی از آنها در پشت صندلی راننده و دیگری در پشت صندلی شاگرد قرار میگیرد، برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل قرار داده شده است، پمپ باد فندکی دو کاره این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید تشک را به راحتی باد کرده و یا باد آن را در صورت عدم نیاز توسط خود پمپ باد تخلیه کنید. گفتنی است که در ابعاد این محصول برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که مناسب برای خودروی هایما می باشد، این تشک بادی داخل ماشین دارای تحمل وزنی برابر با 240 کیلوگرم است که تا حداکثر دو نفر می توانند بر روی آن بخوابند. برای خرید تشک ماشین هایما می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. 

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...