تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین مدل 6030

از {{model.count}}

6030 cars air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب ماشین مدل 6030 یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی داخل خودرو بوده که برای قرار دادن در صندلی عقب انواع خودرو های سواری و شاسی بلند توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این تشک صندلی عقب اینتکس دارای بدنه ای با طراحی دو تکه بوده و از لوازم های کاربردی از جمله بالش بادی و یک پمپ باد فندکی دو کاره با قابلیت مکش باد بهره مند است.

تشک بادی صندلی عقب ماشین به عنوان یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی برای استفاده در انواع خودرو ها محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول بر خلاف تصور افراد علاوه بر استفاده در داخل صندلی عقب خودرو ها قابلیت استفاده در فضای باز را نیز خواهد داشت. طراحی و ساختار بدنه شامل یک تشک رویه و پایه های بادشو بوده که به صورت مجزا تولید شده اند بنابراین می توان از قسمت رویه به صورت مجزا استفاده نمود. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار مواج در قسمت رویه اشاره کرد. این قسمت بدنه افراد را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالا جلوگیری خواهد کرد.

تشک داخل خودرو اینتکس دارای یک جفت بالش بادی مجزا برای راحتی بیشتر و یک پمپ باد فندکی دو کاره بوده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش را نیز انجام می دهد. این محصول تا 270 کیلوگرم تحمل وزن داشته بنابراین استفاده از آن برای افراد سنگین وزن نیز مانعی نخواهد داشت. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که تنها از روکش جیر برای قسمت رویه به کار رفته است تا محلی نرم و راحت برای نشستن و دراز کشیدن ایجاد کند. این متریال مانند دیگر محصولات بادی حجم کمی در حالت جمع شده داشته و قابل شستشو خواهد بود. برای خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین در رنگبندی مختلف کافیست به صورت حضوری و یا آنلاین محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.


تشک بادی صندلی عقب ماشین یکی از پر فروش ترین و متفاوت ترین تشک بادی خودرو عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که علاوه بر داشتن کیفیت مناسب دارای لوازم کامل و قیمت مقرون به صرفه نیز می باشد. این تشک ماشین بادی در واقع ساختار دو تکه داشته و می تواند کاربرد مهمی برای شما در سفر و بخصوص داخل خودرو سواری داشته باشد. این محصول دارای رنگبندی بوده و به سادگی راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. تشک داخل ماشین 6030 قابل استفاده در بسیاری از خودرو های سواری بوده و جای نگرانی بابت جای نگرفتن و یا کوچک بودن آن نخواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

تشک ماشین بادی

طراحی و ساخت تشک بادی صندلی عقب

همانطور که اشاره کردیم تشک صندلی عقب ماشین تولید شده دارای طراحی بدنه دو تکه بوده که شامل قسمت رویه و پایه باد شونده می باشد. پایه بادشو، فضای خالی قرار گیری پا در صندلی عقب را پر کرده و تشک رویه نیز فضایی مسطح برای نشستن و یا دراز کشیدن ایجاد می کند از همین رو فضای صندلی عقب را برای استراحت های طولانی مدت بخصوص در حین سفر در جاده فراهم خواهد کرد. طراحی قسمت رویه به صورت مواج بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. هر کدام از قسمت های اصلی بدنه دارای یک دریچه هوا بوده که به صورت مجزا راه اندازی می شوند.

تشک خوردو بادی

جنس و متریال تشک بادی صندلی عقب

جنس و متریال در نظر گرفته شده برای تولید تشک بادی ماشین از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که از روکش جیر تنها برای سطح رویه جهت ایجاد فضایی نرم و راحت استفاده شده است. سایر قسمت های بدنه که روکش وینیل داشته در برابر برخورد آب مقاوم بوده و با سادگی قابل تمیز شدن می باشد. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع می شود به همین دلیل به سادگی و با کمترین اشغال فضا قابل حمل خواهد بود. در صورتی که استفاده صحیح از این تشک داشته و مانع از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه شوید، این محصول تا چند سال به راحتی طول عمر خواهد داشت. گرچه داشتن قابلیت تعمیر در این کالا همانند دیگر محصولات بادی خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت کرده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی صندلی عقب

ابعاد باد شده تشک بادی خوردو برابر با (طول: 135 سانتی متر، عرض: 85 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 270 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. این ابعاد به صورت استاندارد طراحی و پیاده سازی شده تا در انواع خودرو های سواری هاچ بک، سدان و ... قابل استفاده باشد. با توجه به اینکه این محصول امکان جدا شدن تشک رویه از پایه بادشو را داشته می توان از آن به صورت مجزا نیز برای تمامی سنین مختلف جهت استراحت در فضای خارج از خودرو استفاده کرد. تشک صندلی عقب ماشین در یک پکیج بسته بندی شده و با احتساب لوازم جانبی خود وزنی برابر با 4 کیلوگرم خواهد داشت.

لوازم جانبی همراه تشک بادی صندلی عقب

رایج ترین و مهمترین لوازم جانبی قرار داده شده همراه این تشک بادی داخل ماشین عبارتند از: پمپ باد فندکی دو کاره با قابلیت باد کردن و مکش باد در کوتاه ترین زمان که تنها با برق فندکی خودرو کار می کند. وجود دو بالش بادی مجزا نیز برای راحتی استفاده در زمان استراحت روی این تشک خالی از لطف نخواهد بود. همچنین یک ساک حمل برای جا به جایی راحت تر این کالا در نظر گرفته شده است.

تشک ماشین صندلی عقب

در پایان...

تشک بادی صندلی عقب ماشین، یکی از پر طرفدار ترین و پر استفاده ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در داخل انواع خودرو سواری بوده که می تواند فضایی مناسب برای استراحت و خواب شما در طول سفر فراهم کند. این محصول دارای رنگبندی مختلف بوده و به همراه لوازم جانبی خود توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. برای خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری اقدام کنید.

طول
۱۳۵ سانتی متر
عرض
۸۵ سانتی متر
ارتفاع
۴۵ سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو تکه با قابلیت جدا شدن
قابل استفاده در بیرون خودرو
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد دو کاره فندکی
دارای دو عدد بالش بادی مجزا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...