تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین آریزو

از {{model.count}}

arizo car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب ماشین آریزو، این تشک ماشین مناسب برای استفاده در سفر می باشد با خرید تشک بادی داخل ماشین می توانید به راحتی در خوردو استراحت کرده. تشک بادی صندلی عقب دارای پمپ باد فندکی دو کاره، ساک حمل، برچسب تعمیرات و همچنین دو عدد بالش بادی می باشد. برای خرید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران تهیه کنید.

تشک بادی صندلی عقب ماشین آریزو از سری تشک بادی های مخصوص خودرو می باشد که این مدل مناسب برای ماشین آریزو است، با خرید تشک بادی داخل ماشین می توانید در سفر های خود بر روی آن استراحت کرده، عمده کاربرد این محصول در هنگام سفر برای کودکان می باشد، این محصول به صورت کامل پشت خودروی شما را پر می کند و کودک شما تمام مسیر را می تواند بر روی آن قرار بگیرد. این تشک بادی داخل ماشین آریزو در رنگبندی های مختلفی ساخته شده است که در هنگام ثبت سفارش از فروشگاه مستر اینتکس می توانید رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید.

البته شایان ذکر است که تشک بادی دارای چندین مدل مختلف است که مدل سه تکه دو تکه از بهترین آنها می باشد. در مدل دو تکه کف پایی از تشک جدا می باشد ولی یک تکه است، در مدل سه تکه تشک از کف پایی ها جداست و تعداد کف پایی ها دو عدد می باشد. که این مدل تشک بادی داخل ماشین آریزو از سری سه تکه می باشد. جنس بدنه این تشک بادی خودرو از پی وی سی می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد بو و ضد حساسیت می باشد و همچنین در تنها در صورت برخورد شی تیز مورد آسیب قرار می گیرد.

گفتنی است که رویه تشک بادی از جنس جیر ساخته شده است که ضد تعریق است و البته رویه تشک به صورت مواجی شکل طراحی شده است. در بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد فندکی، یک عدد برچسب تعمیرات و دو عدد بالش بادی قرار گرفته شده است. ابعاد این تشک بادی داخل ماشین برابر است با 140 سانتی متر طول، 80 ساتنی متر عرض و ارتفاع 40 سانتی متری که ابعادی مناسب برای خودرو آریزو می باشد، با توجه به ابعاد و جنس بدنه این تشک بادی داخل ماشین تحمل وزنی برابر با 250 کیلوگرم دارد. برای خرید و قیمت تشک ماشین آریزو و یا خودرو های دیگر می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام کنید.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...