تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب خودرو برلیانس

از {{model.count}}

Brilliance inflatable car bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب خودرو برلیانس محصولی با کیفیت و مناسب برای استفاده در مسافرت ها و همچنین استراحت در خودرو که توسط شرکت مستر اینتکس عرضه شده است. تشک بادی ماشین برلیانس دارای کف ضدآب و رویه ضدتعریق می باشد.

تشک بادی صندلی عقب خودرو برلیانس یکی از محصولات کاربردی برای استفاده در سفر می باشد که به سبب داشتن بدنه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه توانسته است به یک محصول ایمن برای استفاده همه سنین شود. متریال استفاده شده در تولید بدنه این کالا از پی وی سی وینیل بوده که کف محصول ضدرطوبت و ضدآب بوده و نگرانی بابت بروز مشکل در صورت برخورد آب نخواهید داشت.

رویه استفاده شده برای محصول نیز از پی وی سی به همراه روکش مخملی می باشد که این تشک بادی را به یک محصول ضدآب تبدیل نموده است و می توانید ساعات طولانی بر روی آن استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید. در بسته بندی این محصول یک پمپ باد فندکی نیز وجود دارد که به کمک آن توانایی باد کردن و یا تخلیه محصول را خواهید داشت. همچنین دو عدد بالش بادی و بسته تعمیرات را نیز می توان از دیگر اقلام همراه و ویژگی های این تشک صندلی عقب ماشین برشمرد.

طول
۱۳۵ سانتی متر
عرض
۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۴۰ سانتی متر
تحمل وزن
۲۰۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
۳ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
بدنه مقاوم در برابر آب
دریچه باد دابل لاک
دارای دو عدد بالش بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...