تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب دو کاره اینتکس مدل 56841

از {{model.count}}

intex 56841 pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب دو کاره اینتکس قابل استفاده درون استخر و همینطور در خشکی می باشد که می توان به وسیله آن مشغول تفریحات آبی در فصل های گرم سال بود. این تشک بادی استخر تولید شده از وینیل و یکی از محصولات بادی با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب دو کاره اینتکس مدل 56841 یک وسیله تفریحی و کاربردی می باشد که قابل استفاده درون استخر و همینطور در خشکی می باشد که می توان به وسیله آن درون آب به تفریحات آبی دسته جمعی و درون خشکی نیز به استراحت و یا آفتاب گرفتن پرداخت. این تشک بادی استخر یکی از مزیت هایی که دارد این است که دارای ظرفیت چند نفره بوده و می توان به صورت همزمان به همراه دوستان خود از آن استفاده کرد. این مدل از تشک روی آب یکی از خاص ترین تشک بادی روی آب های اینتکس می باشد که توانسته است در سال 2018 و 2019 فروش بسیار خوبی را داشته باشد.

سطح این تشک استخر به صورت مواج طراحی شده است که در حین استراحت و قرار گرفتن بر روی آن حس آرامش لذت بخشی را به افراد منتقل می کند. رنگ بدنه این محصول به رنگ آبی بوده و بدنه آن تولید شده از وینیل می باشد که این متریال از مقاومت خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید دارا بوده و دارای تحمل وزن بسیار خوبی می باشد. تنها مشکلی که برای این سری از محصولات پیش میاید پاره شدن و یا سوراخ شدن است که می توان با رعایت یک سری از نکات همانند جلوگیری از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک از سوراخ شدن آن جلوگیری نمایید. این محصول دارای طول: 290 سانتی متر، عرض: 218 سانتی متر و ارتفاع: 12.7 سانتی متر می باشد. شما می توانید این تشک بادی روی آب را با مناسب ترین قیمت و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری بنمایید.

طول
290 سانتی متر
عرض
213 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
وزن
8.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای ظرفیت چند نفره
قابل استفاده بر روی خشکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...