تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58836

از {{model.count}}

intex 58836 floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس به همراه بالش بادی سرخود یکی از ساده ترین و پر فروش ترین تشک بادی استخری یک نفره در رنگبندی مختلف بوده که برای تفریحات آبی سنین بزرگسال در آب های کم عمق و آرام توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58836 از ساده ترین تشک بادی استخری تولید شده برای تفریحات آبی سنین بزرگسال بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام عرضه شده است. تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس بر خلاف بسیاری از مدل های تولید شده از ساختار بدنه کاملا بادشو بهره مند نبوده بلکه قسمت کف آن از یک ساختار دو لایه و ضخیم PVC برخوردار است که به راحتی وزن افراد را تحمل می کند. سایر قسمت های بدنه نیز به صورت بادشو بوده و ساخته شده از PVC با روکش وینیل می باشد از همین رو توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز قابل راه اندازی در کوتاه ترین زمان خواهد بود.

این نوع متریال دارای انعطاف پذیری بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را جهت حمل و استفاده در مسافرت ها داشته باشد. از طرفی داشتن قابلیت تعمیر باعث شده تا این کالا بر خلاف تصور بسیاری از مصرف کنندگان از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. جنس بدنه ای که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و نور آفتاب نیز آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. طراحی و ساختار بدنه اصلی همانطور که در تصاویر آن قابل مشاهده بوده به صورت بیضی شکل می باشد. یک بالش بادی در قسمت فوقانی تعبیه شده که به بدنه اصلی متصل می باشد از همین رو کافیست به بدنه اصلی باد زده شود تا این بالش به صورت خودکار شکل بگیرید.

تشک روی آب اینتکس در رنگبندی مختلفی تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 178 سانتی متر ، عرض: 94 سانتی متر) بوده که به راحتی یک نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن به 100 کیلوگرم می رسد. البته لازم به ذکر است که هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز ها از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد بنابراین می بایست در زمان راه اندازی به مقدار سفت شدن و استحکام قسمت های بادشو دقت کنید. برای خرید تشک بادی روی آب رنگی اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
178 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
640 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای کفی دو لایه ساده
دارای رنگبندی مختلف
دارای بالش بادی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...