تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح سگ مدل 58785

از {{model.count}}

intex 58785 dog face pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس طرح سگ یک تشک بادی داخل استخر می باشد که مناسب برای استفاده درون تمامی مکان های آبی اعم از استخر، استخر پیش ساخته، دریا و دریاچه می باشد که دارای طرح بسیار زیبا و خاص صورت سگ است. این تشک روی آب دارای ظرفیت 1-2 نفر بوده و بدنه آن تولید شده از وینیل می باشد. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح سگ مدل 58785 از سری محصولات خاص و منحصر به فرد کمپانی intex می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است به شکل صورت یک سگ بوده که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و این طرح سبب خاص و منحصر به فرد شدن این محصول گردیده است. تشک بادی داخل استخر اینتکس قابل استفاده در اکثر فضا ها همانند استخر پیش ساخته، ساحل و دریاچه ها می باشد که می توان به وسیله آن به تفریحات آبی پر نشاط پرداخت.

ظرفیت این محصول نیز 1 الی 2 نفر بوده و تحمل وزن آن نیز 130 کیلوگرم می باشد که به خوبی می تواند وزن 2 نفر را تحمل کند. ابعاد این تشک روی آب نیز تشکیل شده است از قطر: 167 سانتی متر و ارتفاع: 27 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 2 کیلوگرم بوده و با توجه به ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. این ابعاد بسته بندی تشکیل شده است از 26×24×7 سانتی متر. بدنه این تشک بادی داخل استخر اینتکس نیز همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است و از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد.

از مزیت های این متریال می توان به قابل تعمیر بوده آن نیز اشاره نمود. گفتنی است که در دو طرف این تشک بادی روی آب دو عدد دستگیره حفظ تعادل قرار داده شده است که با وجود آن ها افراد می توانند به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ بنمایند. شما می توانید این تشک بادی روی آب را با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
167 سانتی متر
ارتفاع
27 سانتی متر
تحمل وزن
130 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
دارای ظرفیت 1-2 نفر
دارای برچسب تعمیرات
دارای دستگیره حفظ تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...