تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ایموجی مدل 57254

از {{model.count}}

intex 57254 emoji inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ایموجی از سری لوازم استخر بوده که تولید شرکت اینتکس در سال 2018 محسوب می شود و از طراحی بسیار جذاب و کیفیت بدنه مطلوبی برخوردار است. این تشک بادی استخر مناسب برای تمامی رده های سنی بوده و قابل استفاده در استخر، دریا و دیاچه می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از این محصول ار مشاهده می فرمایید.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ایموجی مدل 57254 یکی از معروفترین تشک استخر های شرکت اینتکس می باشد که از محبوبیت بالایی در دنیا برخوردار است. ظاهر این تشک بادی روی آب همانطور که در تصاویر می بینید به شکل یک ایموجی خنده بوده که عینک دودی بر چشم دارد. فرم کلی این تشک بادی استخر به صورت گرد است و دارای ظرفیت 1 الی 2 نفر می باشد. رنگ بدنه آن به رنگ زرد بوده و از تعادل بسیار خوبی بر روی آب برخوردار می باشد که این امر سبب می شود تا شما بتوانید مدت زمان زیادی را بر روی آب در مقابل آفتاب شناور بوده و به استراحت و آفتاب گرفتن بپردازید.

جنس بدنه این تشک استخری همانند دیگر محصولات بادی intex از وینیل تولید شده است. وینیل یک متریالی است که بسیار سبک بوده و از دوام بالایی برخوردار می باشد. این محصول دارای قطر: 173 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 27 سانتی متر است. از این تشک بادی روی آب اینتکس می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریا و یا دریاچع استفاده نمود. ابعاد بسته بندی آن نیز بسیار کوچک بوده و با توجه به وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را با خود به مکان هایی دیگر منتقل بنمایید. شما می توانید برای خرید این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره این تشک روی آب و یا سایر محصولات بادی اینتکس، با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
173 سانتی متر
ارتفاع
27 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و بزرگسالان
دارای رویه مواج
دارای چسب تعمیرات
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...